SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 servere til et LAN
Question 
Goddag.

Jeg har sat 2 servere op på min bærbare, som jeg skal have med til lan (ikke den jeg vil spille på). Jeg sidder her, og har testet dem, og de virkede fint, og jeg kunne connecte til dem over LAN. Men nu, hvor jeg sidder her og vil tjekke dem en sidste gang, så kan jeg ikke se dem over LAN tabbet i CSS. Jeg har lige kigget på bærbaren, og der står at de har samme IP og port. Kan det være derfor? Og hvordan fixer jeg det?
Jeg kan nu se den ene, men den laggede helt vildt (Ping på 400) så jeg lukkede den anden server, og straks var ping på 5 igen. Hvad gør jeg?
Reply
prøv at starte den ende med en anden port, og kan du connect til dem(connect ip:port)?
De må ikke bruge samme port
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Hvordan vælger jeg port? De er sat op via guiden: http://forums.srcds.com/viewtopic/8419
Reply
det ville være nemmest, bare at dobbeltklik på srcds.exe og så bruge dens gui.
Men hvis du skal gøre det på den måde, så ændre
set runcmd=C:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike -maxplayers 24 +map de_dust2 -tickrate 100
til
set runcmd=C:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike -maxplayers 24 +map de_dust2 -port nyeport -tickrate 100
Standard porten er 27015, hvis du vil ændre porten til 27050 skal det se sådan ud
set runcmd=C:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike -maxplayers 24 +map de_dust2 -port 27050 -tickrate 100
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Vil du ikke lige stikke os noget info om din bærbar? Det kan jo evt. være fordi den ikke er kraftig nok
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Jeg har fået det til at virke. Det var bare noget med noget ip problemer. Fik en fra Nokias netafdeling (Ja, Det er dem som laver mobilerne Toungue) til at hjælpe mig med det Smile Man har jo sine kontakter Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)