SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dedicated server hosted online
(07-07-2010, 02:51 AM)lol554 Wrote:  
(07-07-2010, 01:40 AM)jonas1045 Wrote:  
(06-25-2010, 10:41 PM)lol554 Wrote:  
(06-25-2010, 10:26 PM)qazqaz Wrote:  http://starhost.dk/index.php ejeren af firmaet er også på forummet rowl.dk Big Grin

For mig virker de som et upålideligt firma, der står på deres side at oprettelsesgebyret er 0 kr, men når jeg kommer til deres webshop er det lige pludselig omkring de 430 kr?

VPS'er stinker generelt til hosting, og det bedste hosting du får, er på en root-server.

Jeg skifter i hvert fald aldrig fra min rackserver som står i DIX

Mig der ejer starhost.dk, og opdagede lige indlægger her.

Jeg formoder du har kigget på vores Dedicated servers, og ja der er oprettelses gebyr ved mindre du bestiller mere end 1 måned af gangen, og det står der også på siden hvis du kigger "Priser starter fra 499 DKK/md".

På vores VPS er der intet oprettelses gebyr, om så du bestiller 1, 3, 6 eller 12 måneder af gangen. Du spare dog 10%, 15% og 20% ved at bestille 3, 6 eller 12 måneder af gangen.

Jeg har 2 større kunder som hver i sær har købt mere end 4 VPS og de kører spil hosting i udlandet, Estland og Frankrig.

Nogen spørgsmål er i velkommen til at oprette en support ticket på starhost.dk og så vil jeg med glæde anbefale servere til at køre game servere på samt hjælpe med hvordan man får det op at køre.

1 måned ad gangen? Såvidt jeg kan se så har jeg valgt kvartalsvis og der får jeg stadig et oprettelsesgebyr på røven.

[Image: starhost.png]

Der er 4 muligheder ifølge det billede:

1. Mine øjne viser ikke korrekt mere
2. Du formulerer dig af helvedes til
3. Jeres information på siden er ukorrekt
4. Det du skriver er ukorrekt

Jeg tror mindst på det første

Ja det beklager jeg det er min fejl. Vores Dedicated Advanced skal bestilles mindst 3 måneder og der lægges et oprettelses gebyr oven i, bestiller man dog 6 eller 12 måneder så er der intet gebyr. Vores Dedicated Expert kan man bestille 3 måneder uden oprettelses gebyr..
Vil man helt slippe for oprettelses gebyret skal man over i en af vores VPS.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)