SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[LØST] Server problem - Mics fucker..
Hey..

Jeg har ikke en såkaldt "hjemmelavet" srcds. Men købt den hos CwServer.dk.

Mit problem er, at når folk snakker bliver lyden ændret meget. Lyden bliver meget dårlig kvalitet og det brummer en del. Har en ven, der også har købt hans server hos CwServer.dk, han oplever det samme, dog er det først sket for nylig. (Min er er HELT ny). Har leget lidt med sv_voicecodec, men samme resultat hver gang. Er der en venlig sjæl der kan et trick, eller bare kan hjælpe mig, ville jeg blive super glad.

- Jeep
Reply
prøv at skrive det her ind i server.cfg
Code:
sv_alltalk 1
sv_voicequality 5
sv_voicecodec vaudio_speex
samt hvilke mods har du på serveren og har du prøvet at kontakte deres support
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
(04-23-2010, 03:11 PM)bigmage102 Wrote:  prøv at skrive det her ind i server.cfg
Code:
sv_alltalk 1
sv_voicequality 5
sv_voicecodec vaudio_speex
samt hvilke mods har du på serveren og har du prøvet at kontakte deres support

CWserver.dk's support stinker af helvede til, såvidt jeg har hørt fra mine venner. Nu er jeg jo en konkurrent til dem, men såvidt jeg har forstået, er de ikke rigtigt inde i sagerne hvad angår advanceret og dybdegående konfiguration af serveren

#Jeep - Kan du give et lydeksempel. Jeg har selv oplevet at lyden er blevet utydelig og "krummet", dette er pga. sv_voicecodec. Prøv at fjern det fra din server.cfg Smile
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Bare fjern alt som har noget med sv_voicecodec at gøre og brug standard, så skulle det gerne lyde udemærket. Smile
Reply
Fjernede alt med sv_voicecodec. Det hjalp, tak skal i have! Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)