SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp med at sætte en cw server op [LØST]
Jeg søger en som kan lave alle settings og installere alle de nødvendige ting til en cw/pcw server. Hvis du kan gøre det for mig så har jeg TeamViwer 5..
Reply
Tjek min guide Big Grin
Reply
Ja men fatter hat af den kan du ikke plz sætte det op for mig i stedet ??
Reply
Hvis du slet ikke kan finde ud af noget i den stil er du bedre stillet ved at købe en server ved en GSP, da de har support der vil gøre det for dig.
Reply
hold nu op for satan jeg skal jo lære det og det kan jeg ved at sidde og følge med i hvordan personen går når han sætter det op !
Reply
(04-06-2010, 07:11 PM)Csshosting Wrote:  hold nu op for satan jeg skal jo lære det og det kan jeg ved at sidde og følge med i hvordan personen går når han sætter det op !

Så lær dig selv det. Så fremover har du slet ikke brug for hjælp og så er det meget hurtigere, nemmere og bedre. Men jeg vil ikke gå på teamviewer og hjælpe dig.
Du lære bedre ved at prøve selv Wink
Reply
okay så !! vil prøve

Men har et problem med source mod... det virker ikke når jeg prøver at installere det !
Reply
Du skal sku da heller ikke have SourceMod på en cw server? Sad
(Du skal installere MetaMod: Source)
Reply
helt enig med realchamp på en cw server skal man ikke ha admin mods man skal bare ha alle configs og så skal man bruge rcon til resten og prøv nu at reinstall din server og sæt det op forfra med hjælp af realchamps guide http://forums.srcds.com/viewtopic/10760 følg den og la vær med at springe noget over og tænke jeg bruger bare hans example for så lærer du ingen ting
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
Men var det ikke meningen at den skulle ændre settings når man sætter warmode på ?

Jeg har fået sat den op Big Grin connect 212.237.63.27:27015 password 1234 Big Grin kun en test Big Grin

men hvad skal jeg gøre hvis den ikke ændre cfg når jeg sætter wamode på fordi den burde jo autorecorde men den gør ikke
Reply
Du skal ikke have warmode på..

bare exec war.cfg;exec lo3.cfg og så er du igang..
Reply
skal jeg bare skrive exec war.cfg i console eller hvad mener du ?
Reply
Ja med rcon foran(log in med rcon først). Og selvfølgelig at du har de 2 filer. Smile
Reply
@rcon exec war.cfg

@rcon exec ko3.cfg

@rcon exec lo3.cfg

???
Reply
Nej for 50ende gang, du skal ikke have @ foran rcon, det skal skrives i DIN konsol. @ er til mani Sad
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)