SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sv_pure 2 folk kan ikke spraye?
Når du tror at det skaffer dig klienter fordi at de ikke kan hacke din server? Big Grin

Så vidt jeg kan se, så de servere jeg har lejet med er da stadigvæk kørende og har solide spillere? Wink

Raser21 det du har lavet, er du sikker på at du ikke har ændret lige i source koden til kac? Smile
Ja 100% sikker på at det er mig der har lavet det. har selv brugt flere dage. Jeg har bare lyst til at lave mere Sad . Nu har jeg det Egor hvad hed den der upload exploit? Jeg vil også lave et bloker script til den Big Grin
(03-26-2010, 09:57 PM)egor1908 Wrote:  
(03-26-2010, 05:48 PM)lol554 Wrote:  Fejler vi noget? Måske skulle du lige se dig selv i spejlet og tænke på hvem der egentlig fejler noget her..
Nu kan jeg endelig sige hvor gammel du er mentalt, hvis du kan skrive sådan noget -_- Jeg sagde jo at jeg ikke ved hvad det hedder på dansk, og så begynder du at svine mig til. Jeg har lagt mærke til at mange danskere tit opfører sig mærkeligt .. det hedder inadequacy på engelsk, vist nok .

Jeg sviner dig skam ikke til, jeg kan bare ikke acceptere at du ser dig selv som "servermaster" og at vi andre generelt set, bare er en flok noobs. Jeg skriver skam mine indlæg med omtanke, og jeg har skam også haft en god grund til at skrive det indlæg. Jovist er der mange danskere som opfører sig mærkeligt, og den eneste som ikke gør, er ifølge dig, dig selv. Jeg er 17 fysisk, dog kan jeg ikke rigtigt bedømme min egen mentalitet, da du som skriver er mange der er ældre end mig, hvor mentaliteten ligger nede omkring de 15.... Smile

Faktum er, at der altså er folk der ved mere end dig herinde på det her forum
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Drenge ta' en kold øl og stop flame, det er ikke rart at se på.
lol554
Da jeg sagde "fejler" så handlede det om exploitet, og jeg sagde osse at jeg ikke ved hvad det hedder på dansk så jeg fandt den nærmeste ord (det sagde jeg også). Men næh, du begyndte at snakke om ens udseende og sagde at jeg skal kigge mig i spejlet.
Du prøvede altså på at fornærme mig - på bar grund, altså begyndt på at snakke om at en selv fejler noget, da jeg talte om ens viden.

Du har vist nok ret med det om mentaliteten, og du er osse den eneste dansker JEG HAR SET som faktisk tænker logisk og ved hvad han gør når han hjælper andre. (jeg er faktisk overrasket)
Men når det handler om sure diskussioner så falder 99% af jer tilbage til de 14-15 år ...

Jeg synes vi skal stoppe den her diskussion lige her. Det gør jeg i hvert fald.
Yep.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)