SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Map script
Davs igen Big Grin
Jeg har en rigtig god server men jeg har et problem
Jeg kører både surf maps og normale maps og ville høre om nogen af jer kunne lave noget så når man skiftede til surf skiftede sv_airaccelerate til 150 og når man skiftede til normal skiftede den til 10.
Men der er en fejl med min console (ved ikk hvad problemet med console er) så jeg ikke kan skrive sv_airaccelerate så jeg er nødt til på serveren at skrive !cvar sv_airaccelerate 150 og så gør sourcemod det for mig. men kan i lave sådan noget der kan det så jeg ikke behøver at skifte hele tiden?
/Raser21
Reply
husker du at skrive
Code:
rcon sv_airaccelerate 150

og hvis der findes såden et program vil jeg skyde på at det er et eventscript.. har du tjekket deres hjemmeside ?
[Image: 598429334.png]

need help ? ask someone else !
Reply
Tjah du kunne sætte det sådan her op:

alias "normal" "sv_airaccelerate 10"
alias" surf" "sv_airaccelerate 150"

Smid det ind i server.cfg'en Wink
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
den der alias virkede desværre ikke Sad
Er der andet man kan gøre?
Reply
Hej

Hvordan prøvede du på at execute dem?

Reply
(03-13-2010, 07:04 PM)lol554 Wrote:  Hej

Hvordan prøvede du på at execute dem?
Jeg lagde dem ind i server.cfg startede min server og satte det til at være surf_thrill3r gik ind på serveren som admin og skrev i console
Code:
rcon exec server.cfg
Reply
Dvs. du skrev rcon normal i console for at aktivere normal airaccelerate?

Reply
(03-15-2010, 07:09 PM)lol554 Wrote:  Dvs. du skrev rcon normal i console for at aktivere normal airaccelerate?
Nej men skal man det? vidste jeg ikke.
Men jeg mente så den gjorde det auto uden at man behøvede at at skrive rcon normal og rcon surf
Reply
(03-15-2010, 07:09 PM)lol554 Wrote:  Dvs. du skrev rcon normal i console for at aktivere normal airaccelerate?
Har lige prøvet at skrive både
Code:
rcon normal
og
Code:
rcon surf

Og den sagde
Code:
unknown command sv_airaccelerate
Reply
Det her er lige noget OP har brug for.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=543922

Du kan lave config filer som hedder surf_.cfg og de_.cfg, cs_.cfg, etc, jeg håber du finder ud af det, det er nemt nok Wink

Quote:unknown command sv_airaccelerate
Prøv at bruge sm_cvar ? Det kan da ik være at sv_airaccelerate ikke eksisterer o_o
Reply
(03-18-2010, 07:49 AM)egor1908 Wrote:  Det her er lige noget OP har brug for.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=543922

Du kan lave config filer som hedder surf_.cfg og de_.cfg, cs_.cfg, etc, jeg håber du finder ud af det, det er nemt nok Wink

Quote:unknown command sv_airaccelerate
Prøv at bruge sm_cvar ? Det kan da ik være at sv_airaccelerate ikke eksisterer o_o
det skrev jeg også i starten at jeg var nødt til at skrive i chat !cvar sv_airaccelerate 150.
Det kan vel godt passe?
Reply
Det gør ingen forskel, det er det samme som at skrive sm_cvar i konsollen. Og prøv nu at skrive /cvar i stedet for !cvar, så kan andre ikke se det.

Og hva' syntes du om den plugin jeg linkede til?
Reply
(03-19-2010, 06:06 AM)egor1908 Wrote:  Det gør ingen forskel, det er det samme som at skrive sm_cvar i konsollen. Og prøv nu at skrive /cvar i stedet for !cvar, så kan andre ikke se det.

Og hva' syntes du om den plugin jeg linkede til?
Det ser rigtigt godt ud men virker det stadig selvom at airaccelerate ikke eksisterer?
Reply
hey jeg koder i eventscripts og såden et plugin her er nemt nok at lave du skal bruge csl som er et plugin der excuter scripts eller config filer på bestemte maps eller f.eks de_ så excuter den scriptet i alle maps der starter med de_ bare for at hjælpe laver jeg det lige for dig
download scriptet her extract cstrike mappen til C:\srcds og åben C:\srcds\cstrike\cfg åben autoexec og skriv es_load csl og husk du skal bruge eventscripts
Reply
Det er vist godt nok undtagen det største problem af alle! Det er TF2 jeg taler om... ellers tak for arbejdet
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)