SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opstarting af Cs:s server hosting
Hej ville gerne i kontakt med alle de kloge server hosting geeks som er på dette forumSmile

1#Jeg har købt en ny stor server med 12 Gb ram og 2x 2,8 GHz cpu. (windows server 2000 tror jeg nok ellers er det 2003) er det okay eller hvad siger i ??

2#Jeg kommer til at køre det på 10/10 forbindelse til at starte med og senere vil jeg opgradere til noget større. Jeg har regnet lidt og mener at det er ca 80 slots på 10/10 forbindelse hvis det er 100 tick. er det rigtigt ?? og er det godt??

3#Jeg vil meget gerne have hjælp af dem de kan og gider at lære fra sig da jeg gerne vil have det til at virke 100% nogle der har over skud til at hjælpe mig med at lære en masse ting med hensyn til opstarte. Jeg ved godt hvordan man sætter en SRCDS server op og hvordan man instalere mani_admin på men har stadig ikke helt den store viden.

4# Jeg er stødt på et problem med min server!!! da jeg skulle have warmode settings til så virkede det ikkeSad jeg har kigget og kigget efter info om det men forgæves) da jeg spurgte min kammerrat om hjælp kunne han ikke huske hvordan man fik gjord sådan at det virkede når man trykkede warmode, Men han gjorde sådan at jeg kunne ordne det ved at gå ind i rcon commands sådan at jeg kunne slå det til via en oprettet genvej. problemet er at det skal virke ordenligt nogle der kan hjælpe lille mig Big Grin

Mvh Casper/Csshosting
Reply
80 slots på 10/10mbit? Tror du skal satse på ca. 40. Big Grin

Windows Server 2003 må det være, det er fint nok.

For guds skyld ikke brug Mani!
Reply
Mani = hacker target
Win Server 2003 skulle være fint.

10/10 er ret lidt for hosting. Som realchamp siger så burde du nok kun skyde efter 40. Men note lige at det er 40 der spiller, ofte er en server kun halv flydt 80% af tiden.
Reply
(03-09-2010, 11:47 PM)Nisd Wrote:  Mani = hacker target
Win Server 2003 skulle være fint.

10/10 er ret lidt for hosting. Som realchamp siger så burde du nok kun skyde efter 40. Men note lige at det er 40 der spiller, ofte er en server kun halv flydt 80% af tiden.

Min bruger 95% af mit nets kapacitet Big Grin (den er fyldt op 24/7).
Så at tage risikoen på at have noget på resten af den kapacitet, er i følge mig, dumt. Da ingen vil spille med 500ms i ping Smile
Reply
Det var mere ment som at han kan havde 40 der faktisk spiller, og ofte er en server langt fra fuld.
Reply
Nej men så er der nok nogle stykker som henter maps, det sluger også samt hvis der er nogle som snakker meget Toungue
Reply
True Smile

Råd der løser det hele: 100/100 mbit connection
Reply
Okay drengene Big Grin hvis jeg starter ud med en 2x FFa 16 slots = 32 + en 11 slots cw. Big Grin Hvad skal man bruge i stedt for mani admin
Reply
Sourcemod
Reply
Ja men hvordan styre man det ?? er det på samme måde
Reply
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=69092
Reply
Tak Hmm med hensyn til at jeg ikke kunne få cw serveren til at virke hvad kan jeg gøre ??
Reply
hvad er det der ikke virker?
Reply
Den server som jeg har lige pt køre mani_admin og jeg skal nok skifte det når jeg kommer hjem om 2 uger men når jeg trykker warmode inde i menu så sætter den ikke warmode settings på ved ikke hvorfor??
Reply
Meget simpelt, det er fordi du har MANI FUCKING ADMIN på en warserver, derfor Wink

Installere zBlock og brug RCon, så er alle problemer løst. Læs eventuelt: http://forums.srcds.com/viewtopic/10760

Den bedste kombination er nok SourceMod, SourceBans samt HLX:CE og måske KAC.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)