SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FTP styring af server
Hey kan i hjælpe mig??

ha købt en server som kommer til at køre 3 game-serever på 10/10 internet

mit problem er at jeg ikke er samme sted som min server er kan jeg styre den med FTP eller hvad ??
Reply
Hvad mener du med FTP? Altså du kan ligge maps, opdatere cfg filer og så videre. Men du kan ikke genstarte den hvis den går ned Smile
Reply
okay er der noget program som kan de hele...

Reboot
Ligge maps ind
Ædre cfg
og meget, meget mere?
Reply
hmmm næ - tcadmin, men så vil jeg hellere gå og gøre det ved den fysiske computer Big Grin

Reboot = rcon
maps = ftp
ændre cfg: ftp
og alt andet: ftp, rcon etc.
Reply
Okay kan du ikke add mig på steam 45slagteren
Reply
Nej det kan jeg ikke.
Reply
Hvis du har windows, hvorfor bruger du så ikke bare RDP? Hvis du ikke ved hvordan man bruger det, så burde du ikke have en server...
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
RDP ???

Slap lige af bare fordi jeg ikke har haft meget tid med at studere servere, så giver det sgu da ikke dig ret til at sige noget pis om en person som du ikke kender.

Hvis du på den anden side er så meget bedre end mig så kan du jo lære mig det :s

Fx forklare hvad RDP er og hvordan det bruges evt. send et link til en guid eller noget...
Reply
Åben port 3389 og derefter gå ind i RDP(Windows Remote Desktop) og login med dine administrator informationer, så har du fuld adgang.
Reply
Jeg siger ikke pis om dig, jeg siger bare min mening, hvilket er at det er dumt at kaste penge ud efter noget som man ikke har lært om endnu. Men hvis du har brug for det, så kan jeg da godt lære dig om hvordan man bruger det

Reply
Ja men realchamp kan vi ikke snakke lørdag ?? på en vt eller mumble ?? det ville virkelig være en stor hjælp. det fordi jeg skal kunne styre det hele, fra min efterskole.
lol554 sry fordi jeg flippede^^ jeg var bare lidt presset da jeg skulle opføre 2 gymnastik opvisninger så fik lidt stressSmile jeg kunne eventuelt godt bruge lidt hjælp (hvis du har lyst til at hjælpe) med at lære det fordi jeg meget gerne vil.
Reply
Måske det vil jeg ikke løbe an på.
Reply
Giv mig en PM, så kan vi måske aftale et tidspunkt hvor vi kan se på det Smile

Reply
Hvem hoster du din server hos? Forskellige hostere tilbyder forskellige metoder til at styre serveren. Du kan bruge RDP (tryk Win+R og skriv mstsc) hvis det er en computer, og ftp+rcon hvis der ikke er rdp.
Reply
(03-08-2010, 04:43 PM)egor1908 Wrote:  Hvem hoster du din server hos? Forskellige hostere tilbyder forskellige metoder til at styre serveren. Du kan bruge RDP (tryk Win+R og skriv mstsc) hvis det er en computer, og ftp+rcon hvis der ikke er rdp.

Så er det fanme sur røv for ham hvis han har valgt Linux Big Grin

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)