Jeg lavede en Counter-Strike: Source Dedicated Server her igår (mit andet forsøg, prøvede også for nogle år siden) og i starten virkede den ikke - men så lige pludselig igår aftes, begyndte den at virke - men ikke alle kunne joine.
Så her i dag, var der - en person der ikke kunne joine igår - men som kunne joine i dag. Men der er stadig ikke særlig mange der kan joine; De fleste får "Connection failed after 4 retries".
Jeg kører på trådløst netværk med routeren ZyXEL Prestige 334 (P334) og jeg har portforwarded succesfuldt - tror jeg da.
Jeg har åbnet følgende porte:
1200-1200
27000-27015
27020-27039
med "Server IP Address" sat til min computers interne (IPv4) IP addresse. -> "Default Server" er også sat til denne IP.
Jeg har ikke nogle "Launch options" jeg åbner bare som den er.
--> Det vil sige; jeg åbner ikke i console men som rigtig server.
Har ikke åbnet noget i min firewall (hverken på PC'en eller på routeren) da visse personer har kunnet joine alligevel.
Når folk skal joine giver jeg dem min eksterne IP adresse som de skal bruge til at connecte til min server med.
Jeg kører på trådløst netværk med routeren ZyXEL Prestige 334 (P334) og jeg har portforwarded succesfuldt - tror jeg da.
Jeg har åbnet følgende porte:
1200-1200
27000-27015
27020-27039
med "Server IP Address" sat til min computers interne (IPv4) IP addresse. -> "Default Server" er også sat til denne IP.
Jeg har ikke nogle "Launch options" jeg åbner bare som den er.
--> Det vil sige; jeg åbner ikke i console men som rigtig server.
Har ikke åbnet noget i min firewall (hverken på PC'en eller på routeren) da visse personer har kunnet joine alligevel.
Når folk skal joine giver jeg dem min eksterne IP adresse som de skal bruge til at connecte til min server med.