SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welcome Text?
Hej jeg har ét lillle problem...
jeg har en css server der kører fint men jeg vil gerne have en "Welcome text/note", kan i hjælpe?
Reply
Mener du et MOTD?

Eller at den siger noget i chatten?
Reply
Noget der kommer op i chatten?
Reply
du skal vidst bruge noget i form af et plugin som sender chatmeddelelser til nye klienter som forbinder til din server
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Prøv at kige på Alliedmodders forum. Under Sourcemod plugins.
Reply
Nej kan ikke finde noget??
Reply
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=592536
Sådan noget, eller kun når der er en som joiner

Edit: Jeg tror jeg har fundet det du skal bruge, link
Hvis du skal bruge et andet plugin så gå ind på SourceMod hjemmeside, der kan man søge efter plugin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
hey det er såden set nemt nok du skal bare installere Eventscriptså åbner du C:\srcds\cstrike\addons\eventscripts og laver en mappe der hedder velkommen så åbner du den der laver du en txt fil der hedder "es_velkommen" i den skriver du
Code:
event player_activate
{
es_tell event_var(userid) #multi #default "her skriver du Den besked du vil ha folk der joiner skal se og det er kun den person der lige er joinet der kan se beskeden"
}

så gem filen og åben C:\cstrike\cfg\autoexec.txt og skrive "es_load velkommen" uden "
Reply
(03-28-2010, 12:02 AM)ak_47 Wrote:  hey det er såden set nemt nok du skal bare installere Eventscriptså åbner du C:\srcds\cstrike\addons\eventscripts og laver en mappe der hedder velkommen så åbner du den der laver du en txt fil der hedder "es_velkommen" i den skriver du
Code:
event player_activate
{
es_tell event_var(userid) #multi #default "her skriver du Den besked du vil ha folk der joiner skal se og det er kun den person der lige er joinet der kan se beskeden"
}

så gem filen og åben C:\cstrike\cfg\autoexec.txt og skrive "es_load velkommen" uden "

Husk lige at skrive at han skal have eventscripts ;-)
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)