SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PortForwarding - DLINK DIR-615
Har du flere routere kørende? Hvem er din udbyder?
Reply
(01-28-2010, 05:07 AM)realchamp Wrote:  Har du flere routere kørende? Hvem er din udbyder?

Min udbyder er en lille lokal internetudbyder som hedder "Kafnet" som står for klarup antenne forening, det er det som de fleste har i Klarup hvor jeg kommer fra. Smile

Nej, vi har kun 1 router. Smile
Reply
(01-28-2010, 06:14 AM)M1KK3L Wrote:  
(01-28-2010, 05:07 AM)realchamp Wrote:  Har du flere routere kørende? Hvem er din udbyder?

Min udbyder er en lille lokal internetudbyder som hedder "Kafnet" som står for klarup antenne forening, det er det som de fleste har i Klarup hvor jeg kommer fra. Smile

Nej, vi har kun 1 router. Smile

Har du noget lignede en modem box kørende? Det kan være at den har en portforward side Smile
Reply
Prøv at koble din computer DIREKTE på dit modem, det er den bedste måde for at se om det er din computer, eller router der er noget i vejen med
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Har du noget lignede en modem box kørende? Det kan være at den har en portforward side Smile
[/quote]

Ja, det skulle jeg faktisk mene at vi har. Smile
Vi har en router og en lille sort "dims" ved siden af som også godt kunne ligne en router, men vi har kun én router så den anden er nok den der modembox. Big Grin

Hvordan kommer jeg så ind på den? Toungue
Reply
http://10.0.0.1:2033
Prøv Toungue Den bruger jeg selv Smile

Ellers gør som lol554 siger.
Reply
(01-28-2010, 08:13 PM)lol554 Wrote:  Prøv at koble din computer DIREKTE på dit modem, det er den bedste måde for at se om det er din computer, eller router der er noget i vejen med

Er det bare ved at sætte internet stikket ind i modemet? Big Grin

@realchamp:

10.0.0.1:2033 virker ikke for mig, desværre. Sad
Men tak for hjælpen, håber i har andre gode idéer Big Grin.
Reply
Ja det er det Big Grin
Reply
(01-29-2010, 04:58 AM)realchamp Wrote:  Ja det er det Big Grin

Er der ingen andre muligheder? :/
Reply
(01-29-2010, 05:06 AM)M1KK3L Wrote:  
(01-29-2010, 04:58 AM)realchamp Wrote:  Ja det er det Big Grin

Er der ingen andre muligheder? :/

Jo. Men prøv det der Smile
Reply
du kan også bruge en switch.. de har ingen porte der skal åbnes.. det har virket for mig
[Image: 598429334.png]

need help ? ask someone else !
Reply
(01-29-2010, 09:01 PM)nymand94 Wrote:  du kan også bruge en switch.. de har ingen porte der skal åbnes.. det har virket for mig

Jeg tror jeg vil bruge en switch siden det lyder som om det er meget nemmere. Smile

Tak alle sammen, jeg vil prøve det med at sætte mit internet stik i modemet hvis ikke switchen virker. Big Grin
EDIT: En switch er bare at sætte et stik fra routeren til switchen og så et stik fra switchen til min pc, ikk? Smile
Reply
Jo så simpelt som det.
Reply
(01-29-2010, 09:01 PM)nymand94 Wrote:  du kan også bruge en switch.. de har ingen porte der skal åbnes.. det har virket for mig

Jeg vil kraftigt fraråde at bruge en switch på et modem. Du har ingen form for firewall beskyttelse, du har intet lokalnetværk, du har måske 1-2 dynamiske IP-adresser og der kan ellers ikke være flere computere på end det antal IP-adresser som du har fået fra din ISP. Han er YDERST sårbar når han kører direkte på, da der er mange orme som flurerer rundt på nettet og packet-spammer computere, prøver at knække nøglen til dem, osv. - så det er en rigtig dårlig idé

@ontopic

Jeg prøver lige at se om jeg kan hitte noget materiale frem til dig omkring din router Smile - Theres always a way out of trouble... Somehow
EDIT

Jeg har fundet manualen til dig, den er meget brugbar! http://download.scanservers.eu/other/manuals/dir-615.pdf
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)