SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SourceRPG
hej har installeret SourceRPG på min dedicated server og når jeg skriver Meta list i console. så står der "NOFILE" jeg køre windows 7 og har læst lidt med at det måske ikke virker ordenligt på windows vista. nogen der ved om det bare ikke virker på win 7
Reply
SourceRPG det er til eventscripts ikke meta mod.
Reply
er jo en noob xD. burde jeg så stadig ikke kunne se den plugin på meta list? kan bare ikke få det til at virke det der SourceRPG har gjort det der stod på nær lige det der med Auth provider. men sådan som jeg forstod på det så er det bare til at blive admin. "har brugt google"
Reply
nej det burde ikke vises på meta list.. de filer der vises på meta list er .mm filer og de er der ikke hvis det er et EventScript
[Image: 598429334.png]

need help ? ask someone else !
Reply
(01-17-2010, 09:41 AM)Benne Wrote:  er jo en noob xD. burde jeg så stadig ikke kunne se den plugin på meta list? kan bare ikke få det til at virke det der SourceRPG har gjort det der stod på nær lige det der med Auth provider. men sådan som jeg forstod på det så er det bare til at blive admin. "har brugt google"

SourceRPG har ikke noget med meta list at gøre. Selvfølgelig kan du ikke se den så! Installere eventscripts, som ikke bruger metamod og skriv så es_load sourcerpg og så done.
Reply
så står der bare det her
"Could not open script for addons/eventscripts/sourcerpg/es_sourcerpg.txt
Error source <Console>: <no script>
ligner da der er noget galt Smile men har bare lagt addons der hvor den skal være og skrevet es_load sourcerpg i autoexec

prøvet at sætte et billede ind men det så ikke ud som om jeg kunne post så
Reply
Har du lagt SourceRPG rigtigt ind i mappen?
Reply
man trækker vel bare addons filen over i addons så de fletter sammen
Reply
har du 2.0?
Reply
hmm ved jeg ikke lige. prøver lige at tjekke. skal jeg ikke have det hvis jeg har?
tusind tak. det var det problemet var Smile
Reply
Så lidt ;-)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)