SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hej igen -_-'
hej igen. jeg har installeret min server fra bunden igen nu. og har lagt wcs mod ind. men når jeg prøvet at skrive "changerace" så står den stille lidt også sker der ingenting. men hvis jeg skriver "wcsmenu" og trykker på "changerace" så kan jeg godt komme ind på den. tror i jeg skal installere wcs mod forfra?
Reply
(01-09-2010, 09:59 AM)Benne Wrote:  hej igen. jeg har installeret min server fra bunden igen nu. og har lagt wcs mod ind. men når jeg prøvet at skrive "changerace" så står den stille lidt også sker der ingenting. men hvis jeg skriver "wcsmenu" og trykker på "changerace" så kan jeg godt komme ind på den. tror i jeg skal installere wcs mod forfra?

Ja eller tage den nyeste version.
Reply
har taget den nyeste version. men der kunne jeg ikke blive wcsadmin. så jeg tog mappen der hedder "WCSadmin" og sætte ind i den nye
Reply
Du skal bruge Auth Provider til det.
Reply
hvad dælen er detBig Grin ? men har fået det lavet

kender du en god hjemme side med en masse races. syntes ikke der er så mange nu når man skal gøre det på en anden måde med races
Reply
addons.eventscripts.com
Reply
kan det godt passe man ikke kan sætte de gamle races ind på den nye måde
etc. http://addons.eventscripts.com/addons/view/zip

hvis du ikke forstår det så kan jeg lige forklare det bedre Smile
Reply
Nej. De er skrevet EV1,5. Du har nok taget Python versionen, så det virker ikke.
Reply
okay. så hvad skal jeg så gøre for at få alle de 200 races ind igen http://warcraft-source.com/board/index.php?topic=5036.135

ja jeg har hentet pythons wcs mod Version 0.8.7a

p.s mange tak for de hurtige svar Smile
Reply
Du skal finde Python racer. -> addons.eventscripts.com
Reply
dem har jeg fundet. har dem også på min server. men der er bare ikke så mange xD
Reply
Nej Toungue
Reply
Lær at lav din egen, selvom det muligvis er ultra svært. Sad

M1KK3L
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)