SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DoD:s sound precache?
Hvordan precacher man soundfiles til f.eks. et plugin? Cool
Reply
precacher hvad mener du?
Reply
Ingen anelse Smile Folk kan ikke hente noget fra min server og det gælder: Maps, soundfiles, ALT! hva der har med downloading at gøre. Folk snakkede noget om at jeg skulle huske at "precache" filerne.
Reply
(10-30-2009, 05:01 AM)JawsDK Wrote:  Ingen anelse Smile Folk kan ikke hente noget fra min server og det gælder: Maps, soundfiles, ALT! hva der har med downloading at gøre. Folk snakkede noget om at jeg skulle huske at "precache" filerne.

Skal du ikke. Men skriv dette i din server.cfg først:
Code:
net_maxfilesize 99

Og hoster du din server med SRCDS.exe eller "opret server/create server" inde i spillet?
Reply
(10-30-2009, 05:05 AM)realchamp Wrote:  
(10-30-2009, 05:01 AM)JawsDK Wrote:  Ingen anelse Smile Folk kan ikke hente noget fra min server og det gælder: Maps, soundfiles, ALT! hva der har med downloading at gøre. Folk snakkede noget om at jeg skulle huske at "precache" filerne.

Skal du ikke. Men skriv dette i din server.cfg først:
Code:
net_maxfilesize 99

Og hoster du din server med SRCDS.exe eller "opret server/create server" inde i spillet?

Bruger SRCDS Guardian 2.0, går ud fra den launcher den via srcds.exe.
Reply
Okay. Så skal du ikke gøre noget som helst ved filerne. Den kan afspille .wav og .mp3 filer(er jeg sikker på)
Reply
Har du mulighed for at connecte serveren?
Hov! vent nu lige lidt! nu sker der noget!!!! net_maxfilesize 99 det går godt nok MEGET! langsomt med at hente noget (tager ca. 10 mins at joine serveren) men nu kommer filerne over på klienten. Er spændt på at se om det virker her om lidt.
Reply
Hvis det tager så lang tid, så var "net_maxfilesize" problemet. Den bestemmer hvor meget data(i mb), som er tilladt at hente fra serveren.
Reply
Det tager langtid, MEN DET VIRKER!!!!! Toungue Syntes jeg læste noget med at orangebox har en DL limit på 100 kbps eller noget, så må være derfor. Så nu mangler jeg bare at sætte en Fast DL server op så skulle det hele spille............ DET HOLDER ALDRIG OP!!!! bliver jo først færdig når jeg bliver gamel!!! hehe
Reply
(10-30-2009, 07:32 AM)JawsDK Wrote:  Det tager langtid, MEN DET VIRKER!!!!! Toungue Syntes jeg læste noget med at orangebox har en DL limit på 100 kbps eller noget, så må være derfor. Så nu mangler jeg bare at sætte en Fast DL server op så skulle det hele spille............ DET HOLDER ALDRIG OP!!!! bliver jo først færdig når jeg bliver gamel!!! hehe

Så må du bare have FastDL ¨på Wink
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Det kan jeg give dig gratis fra i aften af. Jeg har lige fået en gammel pc som kan trække noget mysql/ftp stuff for mig! Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)