SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min dedicated server crasher
Exclamation 
ja som sagt min server crasher når tiden er gået på serveren.

jeg har:
WCS mode
og DM/DeathMatch
har lidt en fornemmelse af det er DM/DeathMatch Smile
og når tiden så går ud så crasher min SRCDS server.

jeg læste et sted at man kunne sætte en addons ind så den selv skiftet map og sådan noget. ved ikke om det kunne hjælpe med det. men hvis nogen har en ide så ville jeg da MEGET gerne lige se den Smile

/Benne
Reply
1. Fjern alt på din server.

2. Læg én ting på af gangen og så har du dit problem løst, for i det den crasher igen, så ved du hvad det skyldes.
Reply
DM/DeathMatch er det sourcemod, eventscript eller hvad?

Men god ide er lige at gør som realchamp siger Smile
Reply
ps. Det er ikke en "addon". Du skal bare ændre i din lidt server.cfg og lave nogle maplister, så kan skifter den selv map.
Reply
jamen det er kommet efter jeg har sat DM ind i min folder. det virker rigtig godt indtil tiden går. men jeg prøver at ændre lidt på min server.cfg fil. men hvis der er andre der har noget smart til DM som at den skifter map eller noget andet. så ville det da være dejligt. tak

har også læst noget med at for hver map den skal ændre i DM der skal hver bane have sin egen .cfg fil. kan det passe?
der er nogen billeder her når den crasher

http://www.img-share.com/view/6312

[Image: 6312.jpeg]
Reply
(10-23-2009, 09:04 PM)realchamp Wrote:  1. Fjern alt på din server.

2. Læg én ting på af gangen og så har du dit problem løst, for i det den crasher igen, så ved du hvad det skyldes.

1. Hver bane kan kan have sin egen .cfg fil, hvis hver sin bane skal have noget unikt eller lignede.

-----
"som skifter map", hvad mener du helt præcist? For at skifte bane er da ufattelig nemt.
Skal det gøres hvert X minut, med afstemelse i slutningen eller bare tilfældigt?
Reply
jamen altså jeg kunne forstille mig det var lidt før spillet sluttet fordi det er jo der den crasher når tiden går
Reply
(10-23-2009, 09:04 PM)realchamp Wrote:  1. Fjern alt på din server.

Reply
hvis jeg gerne vil have den skifter map lige inden slutningen hvad kan jeg så gøre?
Reply
fandt en hjemme side med det. skulle ligge en anden dm_basic.smx fil ind í sourcemod/plugins og nu virker det Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)