SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[LØST] L4D Lan server help
hej med jer (first post)

Jeg prøver at lave en Lan server til L4D, da vi er en grp der er ved at lave et lan pary 30+.

jeg har installer den og jeg kan se den in-game men jeg kan ikke join den, jeg kan ikke click på join game, er der nogen der kan hjælpe mig med det

jeg pøvet også at lave en server.cfg men jeg er ikke så god til det også ville jeg høre om der er nogen der har/kan lave en til mig??

Håber nogen der kan hjælpe mig..

på forhånd tak
Reply
Vil den her være fin? http://forums.srcds.com/viewtopic/11837

Hoster du og spiller du på samme pc?
Reply
Det link det er den jeg køre med.

Nej jeg hoster ikke på sammen computer, jeg har installeret en dedicated server på en anden computer..
Reply
CyBorg82 Wrote:Det link det er den jeg køre med.

Nej jeg hoster ikke på sammen computer, jeg har installeret en dedicated server på en anden computer..

Okay. Det er nok et netværks problem så.

Prøv at unblock srcds i firewall.

Og kan du tilslutte dig med connect xx?
Reply
så fik jeg den til at virkke men jeg skal skrive connect ip i console..

hvorfor stå der friends playing: 1 men der er ikke nogen på?
og hvorfor kan jeg ikke bare click på serverne og start den vej?

[Image: lany.th.jpg]
[Image: lan1w.th.jpg]
Reply
Fordi du hoster og spiller på samme computer, gør du ikke?
Reply
Nej det er ikke den sammen den er på, jeg har 2 pc'er en gamer computer og en sever. som køre på det sammen netværk..
Reply
sv_lan 0

prøv det.
Reply
jeg har prøvet at sætte den til sv_lan 0 og sv_lan 1 men det er det sammen der sker jeg kan ikke join ved at click på serverne.
jeg kan kun join den ved at skrive connect ip i console..

og når vi er 30+ til lan party bliver det noget rod at alle skal skrive det i console, og det er ikke alle der er god til computer så os der stå for det skal helle tid komme og skrive det ind..
Reply
CyBorg82 Wrote:jeg har prøvet at sætte den til sv_lan 0 og sv_lan 1 men det er det sammen der sker jeg kan ikke join ved at click på serverne.

og når vi er 30+ til lan party bliver det noget rod at alle skal skrive det i console, og det er ikke alle der er god til computer så os der stå for det skal helle tid komme og skrive det ind..

Har serveren nogen firewall? Kan være at den blockere lidt. Eller har du flere serveren på maskinen?
Reply
jeg køre kun en server på maskinen og jeg har oppen porten til serveren og jeg har prøvet at disabel/enabel firewallen men det er det sammen der sker..

Reply
CyBorg82 Wrote:jeg køre kun en server på maskinen og jeg har oppen porten til serveren og jeg har prøvet at disabel/enabel firewallen men det er det sammen der sker..

Hvad port køre du den med?
Reply
serveren køre med port 27015
Reply
CyBorg82 Wrote:serveren køre med port 27015

Linux? Eller Windows?
Og har det nogen sinde virket? Og det kan være dine routere/switchere som kan gøre det.
Reply
der er en Windows server den køre på og port 27015 er oppen i routeren

jeg har lavet en TF2 server og den virker, den køre også lige pt på port 27015 for at se om det vitker og det gør det.. og nej TF2 og L4D er ikke på sammen computer..
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)