SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lovlige hack
kan man åbne sv_cheats til een person på min server ?
[Image: 598429334.png]

need help ? ask someone else !
Reply
Nej det kan man ikke Smile

* Med mindre du har sv_cheat bypass, men så bliver du snuppet af VAC Wink
Reply
okay.. man kan ikke lave et script man kan køre på serveren ? der giver en spiller sv_cheats bypass altså bare lovligt .. og jeg har hørt at vac godt banne dig selv om du er på en server uden vac sikring bare for at have installeret hacks på sin computer er det rigtigt ?

(P.S har ikke selv hack's.. selv om det kunner være sjovt nok på en hack server..)

Reply
1. VALVe scanner dig ikke når du ikke er på en VAC sikret server. Det vil sige, at du ikke bliver banned hvis du har hacks på din computer. Men du bliver banned efter ca. 2 uger når du har brugt en hack på en vac sikret server. Usikker servere, med hacks på, bliver du ikke banned for!(Skulle man i teorien ikke!).

2. Nej, det er enten sv_cheats for alle eller ingen. Men du kan godt lave scripts, som giver dig ekstra hastighed når du løber, flere penge eller mere liv. Endda også usynlighed. Toungue
Reply
kan man så lave en script til at give en spille "r_drawothermodels 2" ? uden at skulle sætte sv_cheats til 1 ?

Reply
Nej det er ikke muligt.
Reply
okay.. jeg har engang kørt med sv_cheats men serveren bliver hele tiden hacket.. og er det rigtig at hvis jeg banner nogle uden grund kan de så melde serveren il steam og så lukker de den selv om den er hostet ved inx-gaming.co.uk ?

Reply
Ja sv_cheats 1 tillader nogle trælse kommandoer fra klienterne.

Nej det passer ikke. Du kan banne ALLE dem du vil og de kan ikke gøre en skid ved det!
De kan ikke melde den til Steam, da Steam/VALVe er ligeglad med hvor meget du har på din server og hvordan du opføre dig på den.
Men som ejer, kan du jo selv bestemme hvem du vil banne etc Smile
Reply
okay tak Big Grin

Reply
Så lidt :p
Reply
nu hvor det alligevel skrider lidt af sporet mht emnet.. hvor mange post skal man lave for at få 3 stjerner ?

Reply
Jeg tror det er 100.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)