SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Steam ID???
Smile 
Hej
Smile
- Har et problem som jeg er ved at gå amok over! Jeg har en Dedicated server med Main Admin og RPG.
Det der er mit problem er at min STEAM ID ikke er den samme. Alså at den skifter hver gang jeg har lukket CSS. Den skifter kun min STEAM ID på min egen server, på andre server har jeg en fast som ikke skifter.
Det er meget trøls fordi så midster jeg jo mit RPG på min server fordi den gemmer det via ens STEAM ID -.-

- Er der noget jeg kan gøre??
Reply
Er spillet lovligt købt? Og er det programmet i Steam Tools eller Listen server(ingame) du bruger?
Reply
Lovligt spil, og bruger den dedicated server her inde fra
Reply
Hvad skifter det i mellem? F.eks.
Code:
STEAM_0:1:1111
STEAM_0:1:1112

Eller hvad?
Reply
Det her er inde for de sidste 2 dag:

STEAM_0:1:1533614891
STEAM_0:1:879336235
STEAM_0:1:300522283
Reply
Når du siger det, har jeg faktisk også prøvet det der på én speciel server. (Hoejhus9 server et eller andet).

Men da jeg gik ud forsvant det. Hvad har du af plugins?
Reply
På min server?

Mani Admin og CSS RPG
Reply
Hmm prøv og slet dir/srcds/bin filerne.

Og opdatere din server. Hvis ikke det virker, så prøv og fjern RPG og Mani for at se om de er skylden.
Reply
skal jeg tage en backup først?
Reply
Ja det kan du da godt af dine plugins, selve server filerne i bin kan downloades igen, de skal ikke konfigures af brugen selv. Så dem kan du slette og køre opdateringen.
Reply
Jeg tror det har virkeret for min Id har ikke ændret sig selv om jeg har lukket og startet css et par gange Smile
Reply
Okay.
Reply
Nej, du er det endnu være.
- Nu ændre min steam id sig ikk, men andres gør? :O
Så det vil sige at min forbliver den sammen men andre som joiner har en helt anden end de normalt har :0
Arrrrrr........
Reply
Prøv og ren installere serveren. Og start den så op uden noget som helst installeret.
Reply
uden Pluginns?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)