SRCDS Steam group


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
downloading maps/skins/
#1
hallo iedereen,

ik heb een vraagje want ik kom er niet uit.

ik heb namelijk een fastdownload server en ik wil wat data besparen van me server waardoor ik op het idee kwam om de server zo in te stellen dat je ze alleen van de fastdownload server kunnen downloaden en niet meer van de server zelf.
ik heb wat onderzoek gedaan hoe ik dat kan instellen en ik kwam hier op uit.

sv_minrate 4000
sv_maxrate 8000

deze 2 commands geven aan hoe snel de mensen kunnen downloaden hoe hoger je ze zet hoe sneller ze kunnen downloaden van de server zelf .

voorbeeld 1

sv_minrate 10000
sv_maxrate 25000

bij dit voorbeeld kunnen ze tussen de 10 en de 25kb downloaden?.

voorbeeld 2

sv_minrate 2000
sv_maxrate 6000

bij dit voorbeeld kunnen ze maar tussen de 2 en de 6 kb downloaden toch ?

of is het anders in te stellen dat de server alleen maar skins maps enzo download van de fastdownload server af en niet van de server hem zelf ?

en kan je het ook vast zetten in de startup dus zo iets:

console -game "cstrike" -secure +map de_dust2 -autoupdate -sv_minrate 2000 -sv_maxrate 6000 +log on +maxplayers 44 -port 27015 +ip 1.2.3.4 +exec server.cfg

gaat hij dan op die rate's draaien of niet ( dan zet ik geen rates in server.cfg)

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

b.v.d.

groeten van hardcore4life
Reply
#2
haha wes wist nie dat je hier aan het zwerve was man
Reply
#3
Die configuratieinstellingen leggen geen overdrachtbeperkingen op maar hebben alles te maken met de gegevensoverdracht binnen het spel !
Zie http://whisper.ausgamers.com/wiki/index.php/Tickrate voor meer informatie.

Het is belangrijk dat u dit goed begrijpt alvorens een server te starten.
Voor zover mogelijk zal de steam client altijd de HTTP fast download server kiezen.
Steam username for communication: root_admin (but i'm just a regular user)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)