SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[CSS] Mister Forbindelse?
Question 
Dav. Jeg ved ikke om dette her topic hører til her, Og hvis det ikke gør skal jeg nok fjerne det. Men jeg har desperat brug for hjælp. Når jeg er inde i css på min server går der cirka 2-5 min og så fryser billedet og jeg mister min internet forbindelse. Jeg kører trådløs forbindelse. Jeg har åbnet alle portene i min router og har prøvet at slukke min firewall det virker stadig ikke. Desuden er det kun når jeg spiller css, jeg har også prøvet at geninstallere spillet virkede heller ikke. Så jeg håber nogen kan hjælpe mig med det her. Det hele begyndte i går. Tak

-Nordgaard
Reply
Altså, billede fryser og så går der noget tid igen får du kommer tilbage? Og så står du et eller andet mærkelig sted?
Reply
nej billedet fryser og jeg bliver nød til at lukke spillet og genetablere min internet forbindelse. Det sker kun med css. Men det problem du snakker om havde jeg også før i tiden inden jeg fik det her.
Reply
Hvem er din udbyder? Og prøv med et kable. Det kan være at dit net er for dårligt til at trække et trådløst netværk.
Reply
Kabel Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)