SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kan ikke downloade
prøver at downloade srcds men downloadet stoppe hver gang.. først ved 81.35% og nu ved 32.42%

nogen der har prøver det samme og kender en løsning ?
[Image: 598429334.png]

need help ? ask someone else !
Reply
Siger den nogen fejl? Eller hvis du mister internettet hjemme hos dig, så stopper den også, men begynder ikke igen af sig selv.
Reply
så hvis jeg mister net bare en gang i løbet at downloadet så stopper den helt ? uden at sige noget ?

Reply
Ja. Så står den bare stille. Men hvad kan man forvente af VALVe i disse dage. Sad(sørgeligt)
Reply
så tror jeg ikke jeg får downloadet srcds før jeg får et kabel i min com.. mit trådløse net er MEGET ustabilt.. det er bare lidt trist at jeg så skal have min com op på loftet hvor der før har været utæt :S (udsigt til regn hele næste uge)

Reply
Du kan sagtens med trådløs. Men vil fraråde dig på ALLE områder at lade vær med at hoste på trådløs.

Men bare start den igen og igen, den downloader ikke det samme 2 gange, så når den starter igen, går den bare videre.
Reply
oka.. er igang med 3. forsøg Big Grin jeg har engang haft et "byg selv netværks kabel sæt" hvor der var 50 meter kabel så det må langt nok til at nå tværs igennem huset Smile

Reply
Hehe Big Grin Eller træk det ud igennem vinduet som jeg gør Wink
Reply
hehe smart Big Grin

Reply
Ja. Ellers skal jeg igennem 2 switch og 3 router, gør det meget ubehageligt svært at lave en server. Så derfor gør jeg sådan her, det virker skam ubeklageligt og har ikke haft problemer med det. Men det kan være at du ikke har samme mulighed, som jeg har. Så igennem huset skulle gøre det Toungue
Reply
jeg tror der er for langt Sad er der forskel på kablerne i kvalitet? er det dum at købe et "discount" kabel ?

Reply
Hvad jeg ved af, har det ingen forskelv på forbindelser under 100/100MBit. Over det skulle jeg mene kræver nogle andre kabler med noget mere power i. Men da jeg regner med at det er strøm, kan det næsten trække alt. Har aldrig set, testet det selv eller hørt noget om det. Så ville ikke tro at et discount kable er dårligt i forhold til et normal et. Udover navnet på producenten Wink
Reply
oka mange tak.. nu er min server klar så jeg vil lige teste dem Smile

Reply
I orden Smile
Reply
hvor kan jeg finde mit rcon password ?

Reply

Forum Jump: