SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forbindelse.
Jeg står her med et problem. vi har en ADSL forbindelse fra TDC herhjemme. og jeg vil gerne have den her CS:S FFA server (66tick) og en CW server (100tick) kørende. men vores forbindelse er 10mbit/1mbit hvis jeg tager test siger den 0.8 upload. så ville jeg vide hvor i har købt jeres forbindelser og om i overhovedet hoster fra jeres eget hjem?
Reply
Jeg har Cybercity, som jeg er 150% tilfreds med. Har haft dem i 3 år nu og har ikke have ét eneste problem.

Jeg hoster lidt her hjemme. Når jeg nu skal bruge CW server.
Reply
jeg har yousee (tdc) cabel jeg er meget til fris med det har men sidder med en stille og rolig 20/3 hehe Toungue
Reply
Har kun 10/2. Kan maximalt få 14/2. Men vil ikke betale det dobbelte for 4mbit download mere.(20/2, kobber her trækker kun 14/2)
Reply
Casperlm Wrote:Jeg står her med et problem. vi har en ADSL forbindelse fra TDC herhjemme. og jeg vil gerne have den her CS:S FFA server (66tick) og en CW server (100tick) kørende. men vores forbindelse er 10mbit/1mbit hvis jeg tager test siger den 0.8 upload. så ville jeg vide hvor i har købt jeres forbindelser og om i overhovedet hoster fra jeres eget hjem?

Du har 1 mbit i total upload. Det skal lige siges at TDC kører med TCP protokollen. Derfor bliver omkring 20% af din upload, brugt som overhead (og nej, du kan ikke lave det om). Overhead bruges til at sikre at dine datapakker kommer sikkert igennem fra source til destination.
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
lol554 Wrote:
Casperlm Wrote:Jeg står her med et problem. vi har en ADSL forbindelse fra TDC herhjemme. og jeg vil gerne have den her CS:S FFA server (66tick) og en CW server (100tick) kørende. men vores forbindelse er 10mbit/1mbit hvis jeg tager test siger den 0.8 upload. så ville jeg vide hvor i har købt jeres forbindelser og om i overhovedet hoster fra jeres eget hjem?

Du har 1 mbit i total upload. Det skal lige siges at TDC kører med TCP protokollen. Derfor bliver omkring 20% af din upload, brugt som overhead (og nej, du kan ikke lave det om). Overhead bruges til at sikre at dine datapakker kommer sikkert igennem fra source til destination.

Det samme, som hvis du er på trådløst. Så bruger du også en del på at sikre sikkerheden når de sendes og deres præciscitation til din adapter.
Reply
realchamp Wrote:
lol554 Wrote:

Det samme, som hvis du er på trådløst. Så bruger du også en del på at sikre sikkerheden når de sendes og deres præciscitation til din adapter.

Det er netop derfor man kører RJ45
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)