SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skins på serven
okay så vennter jeg spænt Toungue
Reply
Den bliver sku ved med at crashe... Prøver lige noget andet.

Her du kan selv lige prøve:

http://realchamp.inx-gaming.co.uk/DL_ME/cstrike.rar

Enten er det mig der glemmer et eller andet. Eller så er det dem der har lavet nogle dårlige skins.
Eller så virker de ikke efter VALVe pillede ved et eller andet.
Jeg fandt det der virkede herinde: http://ics-base.net/css_skins/skins.php

Og de virker. Der er også en meget god installations guide til dem.
Reply
Jeg får fejlen "Bad String: Host:" ét eller andet.
Reply
okay det skul de da gør har set dem på så mange ander server hvor de siger di hentet det der fra :]
hvad gør jeg lig med det føst link?
Reply
nardo Wrote:okay det skul de da gør har set dem på så mange ander server hvor de siger di hentet det der fra :]

Ellers så har jeg glemt hvordan man gør, forstår bare ikke hvordan de ikke virker, når de andre gør. Men dobbelt checker lige 3 gange.

nardo Wrote:hvad gør jeg lig med det føst link?

Hvis du har udpakket filen (.rar) skal du bare uploade de mapper der. Så skulle de gerne virke. Hvis de ellers gjorde.
Reply
hey nu fant jeg fejl'en det var de teletobs der stoppet min server plus

jeg har fund en and når du kommer ind på serven så føst velje du den du vil være og bage efter skal man så velje hva skin men vil ha på MEN nå du velje føst alså hvad for and af ct du vil være så tager den den på listen hvad kan det lig skyls?
Reply
nardo Wrote:hey nu fant jeg fejl'en det var de teletobs der stoppet min server plus

jeg har fund en and når du kommer ind på serven så føst velje du den du vil være og bage efter skal man så velje hva skin men vil ha på MEN nå du velje føst alså hvad for and af ct du vil være så tager den den på listen hvad kan det lig skyls?

Det er en fejl i Mani Admin Plugin.

Simpelt:
Du veagler, at bruge det CT skin, som du tager i menuen. Da det er det gealdende. Og saa kikser Mani Admin Plugin med at seatte et skin paa din model.

Sorry, at jeg ikke kan lave de bogstaver. Sidder lige paa Linux Big Grin
Reply
hmm okay er der nogen må jeg kan lave om på det
Reply
okay nu har jeg så fåde sourcemod på men hvad gør jeg lig med skins? skal det bare oprattes ind i den map eller? jeg har kun de 4 ting her ind i sourcemod map'en

funcommands.cfg [vis] [ret] [download] [slet]

sm_warmode_off.cfg [vis] [ret] [download] [slet]

sm_warmode_on.cfg [vis] [ret] [download] [slet]

sourcemod.cfg
Reply
Der er vist ikke skins til SourceMod endnu. Smile
Reply
hmm okay

ved du hvor dan men binder admin i SourceMod kan ik få den til det jeg kan da godt bruge
!admin der ind

og kan det ik laves så jeg kan add folk in game som admin syns ik jeg kan se det nogen stæder?
Reply
Hvis du vil lave et bind, så gør sådan her:

Code:
bind p "say !admin"

Jo, hvis du har Eventscripts, ved jeg hvordan du fjerner den. Men kan ikke huske om man kan i SourceMod eller hvordan man gør.
Reply
hmm okay jeg hopper sku til bage til main så det er jo lig som om det SourceMod mangle nogen ting i nu
Reply
Ja det mangler lidt. Men faktisk, kan du hente de ting og installere dem ved siden af. Dog er der ikke noget til skins endnu.

Men hvis du har Eventscripts 1.5+ kan jeg lige lave det script til dig. Smile
Reply
jeg har en der hedder eventscripts men om det er 1.5 eller 2.0 ved jeg ik men det må du da godt
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)