SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En lille meddelse
Hejsa srcds.com.
Her er sikkert et par danskere som sidder herinde.

Nogle af mine steam mates kender en som jeg ikke kan sige navnet på desværre men han lyder som en 10 årig og er sikkert 12år. han påstår han er 15 og hans far er med-ejer af steam

han kan banne folk, lave nye accounts, disable accounts, give spil til folk osv. alt det der.

Men hvordan?!
Han kan da umuligt være steam admin når han er så lille? det er uansvarligt af steam?

håber nogle kan svare på dette.
Reply
Nej han kan ikke! Slut!

Lige meget hvad, kan han ikke! Steam banner ikke bare folk, som en møgunge påstår hans far eller onkel kan!

Hvis drengen giver mig navnet på hans "far" - kan jeg lige checke om der er en for Steam der hedder det! Og om, at han overhovedet er dansker!

Hvis du kender ham i virkeligheden, må du gerne slå ham ned! - Ja! Dét må du. Jeg hader folk, som f.eks. ham!(Hader general små irreterende børn)

Og nej, Steam laver ikke "nye" accounts. Hvor SteamID'et er lavere end normalt.

F.eks. en af mine venner fik en 4 digit Steam Account fra eBay - det blev lukket 3 uger efter og han fik IKKE pengene tilbage.

Selvfølgelig kan jeg da lave en HELT ny account Toungue

Nej, Steam banner ikke bare.

F.eks. VAC(Valve Anti Cheat) - banner ikke folk, lige meget hvad, om de siger de ikke har brugt nogle former for snyd. Det er automatisk og laver yderst sjælden fejl! Lige meget, om hvor meget den person siger, at han ikke har brugt det, har han Smile

Folk der arbejder for VALVe eller Steam, som ejes af VALVe for ALLE spil gratis. Fordi de bruger deres fritid på, at spille dem. Hvis der nu er en fejl, som er træls, retter de den jo.

Steam kan disable accounts, hvis de ikke overholder reglerne. F.eks. køber en ulovlig bruger fra eBay.

- realchamp. Smile

ps. Håber det hjalp Wink
Reply
Ikke rigtig. Men altså har set et bevis på han kan disable brugere osv. det jeg mener med en ny account er han kan lave en og så kan han tilføje alle spil til den REGISTRED og det hele klar til at spille på VAC servere osv. uden fejl som var det købt?
Reply
Ja selvfølgelig kan han give spil. Men de må ikke give dem til andre folk. Med mindre han/de har en specielt aftale med udviklerne. Eller bare Steam.

Men nej, han kan ikke bare disable accounts. Kun dem som er købt over eBay(eller andre steder).

F.eks. Bryn fra VALVe: http://steamcommunity.com/id/bryn
Han har alle Steam Spil. Men han kan ikke give dem til andre. Det ville jo ikke være fair.

Ps. nej han er ikke Steam admin. Man skal være 18 og have 3 års erfaring på markedet.
Reply
Ok men han kan altså disable accounts. Så man ikke kan bruge dem. Han har nu idag. 13. april fået banned en af mine IRL venners account af grunden provokation.
han har også banned en anden af mine IRL mates for over 1 uge siden ca.
...
altså hvad kan man gøre for at få det til at stoppe!?
Reply
Giv mig hans ID page til Steam Community. Så spørger jeg lige en fra Steam af...

Det kan også være tilfældigheder.
Reply
har ikke hans steam-id eller noget. men vil prøve og skaffe idag. jeg får ham ind på min server ved hjælp af andre jeg kender og så tager jeg hans ip og steam-id.
Reply
Bare giv mig det link, som jeg gav dig angående Bryn's Community page. Smile

Så kan jeg se der.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)