SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
friends can't join
noex Wrote:Fordi i "google translate" kan man ikke vælge: Pro nerdy srcds stuff -> dansk

Haha +1 for den Toungue

Mén... her er den meget "noobed" version:

Definition dedicated.
En dedicated computer. Tænk på, at dedicated betyder dedikeret.
Så en dedicated computer er en dedikeret computer til det den skal lave. I dette tilfælde er det en Source Dedicated Server. Så du dedikere én computer til, at køre din Source Server. Dvs. at når den er dedikeret, bruger du den IKKE til andet end Source Dedicated Server, som SRCDS er en forkortelse af. Programmer, som disse vil du næppe finde på en dedikeret computer.
  • MSN
  • Steam
  • TeamSpeak/Ventrilo client.
  • Andre protocol programmer.

Definition IKKE dedicated.
Din personlige computer, er en computer dedikeret til dig. Så der har du alle de protocol programmer, som det passer dig. F.eks. Steam, MSN osv. Men ikke Source Dedicated Server.

Bare spørg, hvis du er i tvivl om noget Wink
Reply
Så jeg skal købe en server computer for 10.000 kr så den køre serveren?

Har jeg fattet det nu? xD

(PS; hvordan ser de ud.. altså er der windows på? eller er det bare en mørk skærm, hvor du åbner serveren, også skal computeren stå tændt i 1-2 år..?)
Reply
En dedicated computer, kan sagtens være din bærbar. Bare du ikke bruger den til andet.

En dedicated computer bruger følgene styre systemer: Windows, Linux, Solaris og MAC OS.

Det er bare en almindelig computer, som ikke koster ret meget mere end dem du kan købe i f.eks. Bilka.

Men hvis du skal have den i et rack skab. Skal du have et specielt kabinet. <-------- Spørg om mere information.
Reply
og skal computeren stå tændt i 1-2 år..? non-stop
Reply
Nej nej. Slet ikke.

Du kan selv bestemme hvornår du vil slukke den ned.

Eller kun have den tændt når du skal bruge din server.

Men en god idé er, at genstarte den hver dag eller hver anden dag.
Reply
deeeeet ved jeg godt, men hvis jeg skal have en server der køre i 24/7....?
Skal den så også være tændt HELE tiden?
Reply
Ja. Computeren som skal køre serveren, skal være tændt så længe din Counter-Strike: Source skal være tændt.

Men en god idé er at genstarte hele maskinen hver morgen(f.eks klokken 6). Du kan få et program til det. Når din PC starter op igen, starter den også din server.
Reply
Ved godt hvordan man gør så den starter programmet med det samme ;P jeg bruger bare regedit.
Reply
Hehe Smile

Den skal bare genstartes for, at du kan få bedre udnyttelse af serveren, når din maskine bliver genstartet. Og så om morgen, fordi der er højst sandsynligt ingen på serveren Smile
Reply
Kan jeg vide hvem der får post 200? xD
Reply
Det gør jeg. Ingen tvivl Big Grin
Reply
næppe.
men der er opstået en ny problem...
Men prøver lige at fixe det selv
Reply
ved ikke om det er derfor: http://forums.srcds.com/viewtopic/10776
Men kunne godt være???? (Altså at alle pings stiger på den måde untagen mig)
Reply
Det er dit net der ikke er godt nok Toungue

- siden den ikke kan sende nok ud, så derfor stiger pings. Toungue
Reply
sejt
The message is too short. Please enter a longer message VEL GIDDER JEG FANDME EJ!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)