SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvor stor skal computeren min. være for at køre Dedicated Server
Hej
Jeg sider og tænker på hvor stor skal min maskine minimum være for at køre linux web server og CCS Dedicated Server

Sådan at jeg kunne lægge et kontrolpanel på.

Mvh/Ziggi
Reply
Altså?,
Du kan jo godt have et kontrolpanel på en vista maskine? og XP ?
Hvad er du ude efter?
TCAdmin ?
[Image: 436617901.png]
Act like a dick, get a free kick!
Reply
Hej
jeg vil gerne kunne kontroler min server via web (kontrol element lavet i php eller?)
også var jeg nysgerig på hvor lille en maskine man kan bruge.
mvh/Ziggi
Reply
Det er lavet i PHP.

Jeg begynder snart på PHP. Så laver jeg nok mit eget Smile
(Er igang med C++ nu!)

Hvis det er Linux, kan du nøjes med de små computere, der er ikke er dyrere end 2000kr,-

Et kontrol panel kræver en hjemmeside at køre det fra.
Reply
Hej
Ja jeg ved det kræver en server. (bruger pt. XAMPP)
findes der steder hvor man kan finde dem (kontrol eleenter)
hvad er cpu kravet ca. for CCS Dedicated Server på linux
Mvh/Ziggi
Reply
Selve http://www.srcds.com er igang med at udvikle et. Følg med her: http://forums.srcds.com/showthread.php?tid=9727&pid=62006#pid62006

Der er også http://www.gamecp.com - gratis trail version for Windows(ikke sikker med Linux) Smile

Kan ikke lige huske minimum kravet for hvad Linux OS's processorer krav er. Jeg kan lige finde ud af det. Wink
Reply
Hej
Tak skal du have
Ja den første følger jeg med spænding ;-)
http://www.gamecp.com har jeg leget med.
Ja tak du må meget gerne skrive hvad kravet er til cpu

Mvh/Ziggi
Reply
Angående CPU'en. Hvor meget skal serveren være i stand til at holde?(slots)
Og angiv tickrate Smile

2.0/2.4GHz Dual Core med1GB ram kan klare 24slots CSS server på Linux.
(Måske mere Smile)

Men gætter på at 10slots 100TICK CSS server på Linux, kræver sku ikke mere end de 1.6GHz(helst Dual Core) + med 512MB ram. Smile
Reply
Realchamp du er en mega srcds-nørd! Big Grin Forresten, du skal hjælpe mig med serverne idag! Big Grin

Ontopic: Hvordan kører du linux? Er der interface med skrivebord osv, eller er det bare terminal? Hvis det er det førstnævnte kan du lige så godt bare køre windows XP.. Forresten så er ubuntus minimum requirements 80 mhz processor og 16mb ram Smile. Pwned windows...
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
lol554 Wrote:Realchamp du er en mega srcds-nørd! Big Grin Forresten, du skal hjælpe mig med serverne idag! Big Grin
Skal jeg nok Toungue

lol554 Wrote:Ontopic: Hvordan kører du linux? Er der interface med skrivebord osv, eller er det bare terminal? Hvis det er det førstnævnte kan du lige så godt bare køre windows XP.. Forresten så er ubuntus minimum requirements 80 mhz processor og 16mb ram Smile. Pwned windows...

Linux er gratis, derfor! Og der er ikke alle de der tilladelses problemer!
Reply
realchamp Wrote:
lol554 Wrote:Realchamp du er en mega srcds-nørd! Big Grin Forresten, du skal hjælpe mig med serverne idag! Big Grin
Skal jeg nok Toungue

lol554 Wrote:Ontopic: Hvordan kører du linux? Er der interface med skrivebord osv, eller er det bare terminal? Hvis det er det førstnævnte kan du lige så godt bare køre windows XP.. Forresten så er ubuntus minimum requirements 80 mhz processor og 16mb ram Smile. Pwned windows...

Linux er gratis, derfor! Og der er ikke alle de der tilladelses problemer!

Ja linux er open-source Big Grin. Men faktisk så kører min ubuntu-server sjovt nok i terminal (intet interface, skrivebord osv.), men bruger sku en del ram ? Toungue

Reply
Min Ubuntu er ikke Server. Men desktop.

pfft det kræver mere at køre FireFox end selve styre systemet.
Reply
Ja Toungue. Ubuntu er sådan at sige "et pap-system". Det kræver ikke en skid men det funker sku

Reply
lol554 Wrote:Ja Toungue. Ubuntu er sådan at sige "et pap-system". Det kræver ikke en skid men det funker sku

Ja, det er jeg enig med dig i Smile
Reply
Det har du også bare at være Wink

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)