SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lyden når du join et spille
det skul jeg da mene

Attached Files
.bmp   Unavngivet1222.bmp (Size: 178.56 KB / Downloads: 4)
Reply
hmm jeg snakket med en supporter han sage jeg skul gi ham et link til modul og så vil han kik på det men da jeg ik lige ved hva han mener med det sage han bare så kun han ik hjælp mig... ved du hvad han snakker om? jeg sport ham pænt om hvad det var for nåde han menet med det.. så sage han bare at det hva spil af tide at forklar det og så hva der bare lukket for hjælpen (hva er det for et modul)??????
Reply
Jeg tror at de mener dit CPanel login modul.

Har du så installeret Eventscripts?
Reply
jeg har ik installeret dit (i nu) da det allerade er et der ind men kan jeg godt læg din ind også uden at der sker nåde ved det.. alså så serven ik bare crash'er fordi der læger 2 af de samme filler?
Reply
Er det aktiveret i dit DSRack panel?

Hvis det er, skulle det gerne virke.

Hvis det stadigvæk ikke gør, vær sikker på at du har skrevet es_load wcs ind i din server.cfg.

Hvis det stadigvæk ikke virker, har du vel RCon password? Eller Mani Admin Plugin?

Så prøv at loade det igame, hvis det så virker, er det DSRack der er fuckt op, middels talt.
(Og du er sikker på at det ikke virker når du gør det med .cfg fil?)
Reply
DSRack er noget værre lort (pænt fortalt). Men prøv at skrive til dem. Hvis de så ikke gider at tillade det, så er du blevet taget godt i røven
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
lol554 Wrote:DSRack er noget værre lort (pænt fortalt).

Ja. Det er danske hostere general. Smile
Reply
realchamp Wrote:
lol554 Wrote:DSRack er noget værre lort (pænt fortalt).

Ja. Det er danske hostere general. Smile

Det er godt vi er enige Big Grin
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)