03-23-2009, 05:00 AM
hey vil lig høre om der er nogen der ved hvor jeg skal uplode min mp3 så når spiller der join'er kan høre den når de kommer ind på min server bukker og takker
lyden når du join et spille
|
03-23-2009, 05:00 AM
hey vil lig høre om der er nogen der ved hvor jeg skal uplode min mp3 så når spiller der join'er kan høre den når de kommer ind på min server bukker og takker
Hej.
Det ved jeg Du skal gå ind i din \cstrike\cfg\mani_admin_plugin mappe og derefter skal du åbne actionsoundlist.txt. Redigere den så. Den ser sådan her ud: Code: // Læg nu mærke til den her linje //"joinserver" admin_plugin/actions/joinserver.mp3 Fjern de to slasher(//) foran "joinserver". Nu skal du så bare uploade eller ligge din .mp3 fil ind i cstrike\sounds\actions (Lige meget hvad mappe, bare den er i sounds mappen. Nu skal du så bare skifte dette her, til den tilsvarende her: admin_plugin/actions/joinserver.mp3 Fillen joinserver.mp3 skal bare skiftes ud med din egen fil, altså navnet. Så skulle den gerne se sådan her ud: Code: //
03-24-2009, 01:00 AM
1000 tak det virker^^
03-24-2009, 01:04 AM
hej en anden lille ting det der noblock hvor lægger det hend af for har bare ledt og ledt og kan stadi ik se det.. eller hvor skal jeg sæt det ind?? takker og bukker
nardo Wrote:hej en anden lille ting det der noblock hvor lægger det hend af for har bare ledt og ledt og kan stadi ik se det.. eller hvor skal jeg sæt det ind?? takker og bukker Hej. Du skal bruge Eventscripts 2.0 Min guide er i linket der. Dog virker mine billeder ikke, da mit domæne lige er udløbet Du kan finde NoBlock her: http://addons.eventscripts.com/addons/view/daves_noblock Og downloade direkte her fra: http://addons.eventscripts.com/addons/download/daves_noblock Det skal du så bare installere med Eventscripts 2.0 og så skal du skrive es_load noblock ind i autoexec.cfg. Hvis du ikke har sådan en, så kan du godt ligge det ind i din server.cfg.
03-24-2009, 05:34 AM
er det bare mattie_eventscripts fill der skal flyttes eller hele addons?
Hele addons mappen
(Og dens indhold)
03-25-2009, 01:36 AM
hey igen øm jeg kan se at det er der i forvejen men autoexec.cfg er der men jeg kan ik borge den og den lyser rød øm. og nu køre jeg ffa server så skal jeg ik læg det i server_ffa.cfg
og skal der stå es_load noblock 1/0 eller bare es_load noblock
03-25-2009, 01:59 AM
Kun es_load noblock.
Nej, der er ikke nogen "server_ffa.cfg" fra standard af. Du skal enten ligge det ind i autoexec.cfg or server.cfg. Ps. lyser den rød? Post lige et screenshot af det.
03-25-2009, 02:22 AM
øm jeg har min sever på DSRacks.dk
Når det fordi du har DSRack - de tillader ikke at du går ind i den fil. (hader dem!)
Men jo, du kan bare skrive det ind i din server.cfg fil så
03-25-2009, 03:52 AM
ja kan kun sige det samme her... det har jeg gjort med det viker ik?
03-25-2009, 03:53 AM
må jeg ik add dig på steam så går det nåde hurtir
|
« Next Oldest | Next Newest »
|