SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FTP styring af server
(03-08-2010, 10:14 PM)lol554 Wrote:  Så er det fanme sur røv for ham hvis han har valgt Linux Big Grin
Big Grin Big Grin
Jeg tror der er noget lignende på linux osse, pakken hedder kdenetwork3-vn (KDE Desktop sharing) eller sådan noget (googlede det), men det er osse lang tid siden jeg har haft et maskine med linux på.

Jeg tror det er anderledes på ubuntu, er det?

Real vnc - det er sådan noget cross-platform, det kan du osse kigge på i tilfælde af hvis det er linux. Det koster penge men det er ikke noget problem (Big Grin i ved hvad jeg mener)
Og her er et manual til ubuntu
^ Hvis du ikke har linux så er det lige meget, klik ikke på de links.
Reply
Jeg har windows og den står hjemme hos min farmor Big Grin jeg har serveren hos hende men ville gerne kunne styre den fra min efterskole!! det er det som jeg vil vide hvordan man gør detBig Grin
Undskyld for stavefejl osv.. det gik lidt stærkt Big Grin
Reply
Windows Remote Desktop. Smile
Reply
(03-12-2010, 09:02 PM)Csshosting Wrote:  Jeg har windows og den står hjemme hos min farmor Big Grin jeg har serveren hos hende men ville gerne kunne styre den fra min efterskole!! det er det som jeg vil vide hvordan man gør detBig Grin
Undskyld for stavefejl osv.. det gik lidt stærkt Big Grin

En server hjemme hos sin farmor.. Den var ny, men nice nok! Du skal styre den via Remote Desktop Wink
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
kan jeg det fra min bærbar elle skal jeg hente noget ??? har noget der hedder win -r men der sker ikke noget når jeg prøver at åbne detBig Grin???
Reply
Du skal have forwarded dine porte og slået RDP til på din server

Reply
Okay tak det hjælper mig et skridt videre Big Grin jeg vil kontakte jer senere når det er at jeg kommer hjem og får det prøvet!
Reply
Yes yes, just run for it Forest Gump!

Reply
hej

jeg vil også gerne have lidt hjælp har windows og har åbned porten 3389

kan man connecte fra samme ip bare for at prøve
Reply
(03-12-2010, 09:54 PM)lol554 Wrote:  En server hjemme hos sin farmor.. Den var ny, men nice nok! Du skal styre den via Remote Desktop Wink
Han kan osse styre den med TeamViewer.
Reply
ja men så skal man have TeamViewer oppe heletiden og det bliver jo noget mærkeligt noget eller hvad ???
Reply
Nej, for du kan jo bare installere den og registrere dig så du hele tiden får den samme id (det gør du alligevel men det er mere sikkert).

Og så skal du tilføje din server-pc til dine "venner" (for at gøre det, skal du registrere dig).

Det er det bedste jeg kan anbefale, det er i hvert fald bedre end RDP syns jeg.

Og ja, du skal ha' den kørende hele tiden men det er fint.
Reply
TeamViewer bedre end RDP? Jeg ville hellere cykle hele vejen end at bruge TeamViewer. Til Windows er det klart RDP som er bedst alt andet er ikke andet end noget unødvendigt overflødigt skrammel.
Reply
(03-15-2010, 06:18 AM)realchamp Wrote:  Jeg ville hellere cykle hele vejen end at bruge TeamViewer.

Hvad er der galt med den?
Reply
Det er noget lort og så skal du gøre dig selv afhængelig af at det ikke skifter id eller lignede.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)