SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hosting
Vil gerne hoste mine servere på en www.dk-hostmaster.dk, men jeg ville gerne lige vide lidt mere om, hvordan man fx laver sin egen side. (Sourcebans, Forums osvosvosv). Hvad mere behøver man?
Reply
(04-15-2011, 08:18 AM)Andreas.Paludan Wrote:  Vil gerne hoste mine servere på en www.dk-hostmaster.dk, men jeg ville gerne lige vide lidt mere om, hvordan man fx laver sin egen side. (Sourcebans, Forums osvosvosv). Hvad mere behøver man?

du kan ikke hoste et hos dk-hostmaster, dk-hostmaser står for .dk domæner, vil du selv hoste? så lav en bruger på gratisdns.dk , køb et domæne sæt ip ovs op...

eller du kan købe et webhotel/domæne som er hosted et sted
fx directhost og der får du adgang til php,mysql og det helle.. køre selv mit domæne/webhotel hos dem Flexiteam.dk

du kan hente sourcebans her http://code.google.com/p/sourcebans/downloads/list og hvordan du installer det her http://sourcebans.net/manual

Forum kan du bruge phpbb,mybb,php fusion, eller andet
Reply
Ok. Kender du nogle newbie guides eller tutorials? Har ikke prøvet at lave hjemmeside før. Har snakket lidt med ejeren fra EpicFail.dk, og han hoster sin egen hjemmeside via dk hostmaster.
Reply
(04-15-2011, 08:11 PM)Andreas.Paludan Wrote:  Ok. Kender du nogle newbie guides eller tutorials? Har ikke prøvet at lave hjemmeside før. Har snakket lidt med ejeren fra EpicFail.dk, og han hoster sin egen hjemmeside via dk hostmaster.

tror du har misforstået dk hostmaser, er for .dk domæners dns

kan også se ham der ejer epicfail.dk bruger gratisdns.dk

Nameservers
Hostname: ns1.gratisdns.dk
Handle: GDNS1-DK
Hostname: ns2.gratisdns.dk
Hostname: ns3.gratisdns.dk
Hostname: ns4.gratisdns.dk
Hostname: ns5.gratisdns.dk

så har han bare en server for hjemmesiden står

hans servere er hosted i nederlandene Rapidspeeds
Reply
Flexi, har du en steam account? Eller andet live chat?
Reply
(04-15-2011, 09:06 PM)Andreas.Paludan Wrote:  Flexi, har du en steam account? Eller andet live chat?

steam fixi_hot Smile
Reply
Du skal købe et domæne og lave en A record, som peger på din servers IP.
Reply
Takker, men Klausenbusk hjælper mig med det Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)