SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemer med eventscript + restart
Halløj srcds-gutter!

Jeg og nogle venner har anskaffet os en CS:S server, men vi har nogle problemer med at få diverse addons til at virke, hvilket irriterer mig grænseløst(da det er mig som sørger for fps osv.). Jeg tror at det har noget med eventscript at gøre, men uden at være sikker!

Udover det har jeg også problemer med at jeg ikke synes serveren genstarter ordentligt, når jeg trykker på "restart server". Den registrerer det på hjemmesiden (gameservers.com), men inde på selve serveren stopper den ikke, den kører bare videre, som om intet var sket.

Så hvis der er nogle kloge hovedet derude, som vil hjælpe, kan vi evt. tage den over steam? -eller hvor I synes Smile

/Frederik
Reply
Vi kan ikke gøre noget ved gameservers fejl. Det skal du kontakte dem om.

Forklar hvorfor det kan have noget med Eventscripts at gøre eller hvad du har prøvet. Smile
Reply
Jeg har fået installeret quake sounds. Skrevet es_load quake i min autoexec, som der står at jeg skal, men in-game virker det bare ikke. Hvorfor skal jeg ikke kunne sige!

Udover over det har jeg lagt mærke til at i server console bliver der ved med at står Unknown command "wait" Unknown command "wait" osv.......
Og heller ikke dette ved jeg hvorfor?
Reply
Skriv sv_allow_wait_command 1 i din server.cfg

Prøv vha. af RCon og skriv es_load quake og se om du skulle få nogle fejl.
Reply
Jeg har skrevet sv_allow_wait_command 1 i min server.cfg (har også skrevet det i autoexec?)

Vil lige prøve det med RCon!
Reply
(03-01-2011, 06:53 AM)frede9 Wrote:  Jeg har skrevet sv_allow_wait_command 1 i min server.cfg (har også skrevet det i autoexec?)

Vil lige prøve det med RCon!

Du behøver det ikke i autoexec, men du skal også lige sikre dig at det ikke står andre steder, fordi hvis det står længere nede i filen, så vil den værdi du har sat blive overskrevet.
Reply
Der står at quake er blevet slået til, men jeg kan intet høre, hmm.. Har du et link til et round end sounds, som du ved virker, for så vil jeg prøve det.

Det med allow_wait, zBlock gør at det kun kan være på "0".
Reply
(03-01-2011, 06:56 AM)frede9 Wrote:  Der står at quake er blevet slået til, men jeg kan intet høre, hmm.. Har du et link til et round end sounds, som du ved virker, for så vil jeg prøve det.

Det med allow_wait, zBlock gør at det kun kan være på "0".

Eventscripts vil gerne have den på 1, da den af og til er afhængende af wait kommandoen.

Du får vel ikke nogen fejl når du loader quake?

Ellers så sikre dig at de lyde den skal afspille findes på serveren.
Reply
Jeg får ingen fejl ved quake nej og ja, de er installeret!
Reply
(03-01-2011, 07:01 AM)frede9 Wrote:  Jeg får ingen fejl ved quake nej og ja, de er installeret!

Det kan være zBlock blockere dem, da den gerne vil køre med sv_pure sat til 2. Og det kan du ikke rigtigt komme uden om, med mindre du fjerner zBlock.
Reply
Failed to load sound "quake_female\prepare.mp3", file probably missing from disk/repository

fandt denne fejl.
-måske den siger noget?
Reply
(03-01-2011, 07:21 AM)frede9 Wrote:  Failed to load sound "quake_female\prepare.mp3", file probably missing from disk/repository

fandt denne fejl.
-måske den siger noget?

Fjern zBlock og genstart server og prøv igen.

Husk at fjern sv_pure og sv_consistency
Reply
Vender tilbage imorgen! Orker simpelthen ikke mere i dag Smile!
Reply
(03-01-2011, 07:26 AM)frede9 Wrote:  Vender tilbage imorgen! Orker simpelthen ikke mere i dag Smile!

Bare iorden Smile
Reply
Mange tak for god hjælp realchamp!!! Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)