SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Couldnt allocate any server IP Port
jeg har et problem når jeg starter min GMod server op.
andre folk kan godt connecte men jeg kan ikke connecte til noget som helst. Den lukker bare spillet ned med en Engine Error: Couldnt allocate any server IP Port

Nogen der ved hvordan det skal fixes
Reply
Hej!

Hvordan connecter du til din server? Husk at du skal bruge din LAN ip til det(internal), hvorfra dine venner skal bruge din external IP.
Reply
det sker ikke kun med min egen server men med alle servere. og ikke kun GMod også TF2 og L4D
EDIT: testede lige med min lokale IP og det var den samme fejl. Har også prøvet at slette hele serverens GMod mappe og gen-downloade men uden succes
Reply
Hmm, har du nogen speciel config til dine spil?

Nu blev jeg lige forvirret... Er det serveren der siger "Couldnt allocate any server IP Port"? Eller er det din client?
Reply
min client. Når jeg forsøger at joine serveren lukker garrys mod ned og jeg får den der error

min autoexec.cfg ser sådan her ud
Code:
sv_defaultgamemode DarkRP

Min Server.cfg
Code:
hostname           "The Talking Server"
sv_defaultgamemode "DarkRP"
rcon_password      "xxxxxxx"
sbox_noclip        "0"
sbox_godmode       "0"
sbox_plpldamage    "1"
rp_toolgun         "1"
sbox_maxprops      "1000"
sbox_maxragdolls   "0"
sbox_maxeffects    "0"

og min Server startup line:
Code:
C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game garrysmod +map rp_downtown_v3 +maxplayers 20
Reply
Hmm... Jeg er ikke lige så god til GarrysMod, beklager. (Og slet ikke DarkRP)

Du kan lige prøve og gå ind på deres eget forum (http://www.garrysmod.com). Med mindre der er nogle andre her der ved svaret.
Reply
Jeg tror ikke det har noget at gøre med DarkRP...
altså det jeg har fundet ud af er at jeg skal lave noget port konfiguration, men det har ikke hjulpet
Reply
Du skal da bare åbne de porte der er nødvendige. Så skulle det virke. Spiller du på samme computer som du hoster serveren på?
Reply
JA, MEN DET VIRKER FINT FOR MINE VENNER OG I ANDRE SPIL. DER ER KUN gmOD DER GIVER PROBLEMER ups havde caps slået til
Reply
Hmm underligt. Kan du eventuelt prøve at gå ind på deres eget forum? Kunne være der var en derinde, som havde det svar du mangler. Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)