SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gmod Sever SRCDS
Skal vi ikke vente til i morgen? For så skal jeg have dit ID og PW. Så kan jeg "styre" din mus og se dit skrivebord. Men en god idé er selvfølgelig at være der selv. Smile
Reply
ok Big Grin

gør lige klar til det Smile
Reply
Okay, hehe Smile
Reply
skal vi gøre det lige om 10 minutter?
Reply
Doh! du gik offline.. .
Reply
Jeg er online nu :-)

Skulle vi lige gøre det?
Reply
ok lige om 10 minutter gør lige klar til det Smile

du ved jeg lukker jo trods alt en ind i min computer som jeg ikke engang har set Wink
Reply
Jeg forstår dig godt! Bare ta' din tid. Smile
Reply
Sådan Smile
Reply
er du klar?
Reply
Ja, det er jeg.
Reply
ok hvad skal jeg gøre? og kan jeg bruge min computer sametid?
Reply
Du kan sagtens bruge din computer samtidig, du kan se alt hvad jeg laver. Men det lagger meget på min skræm.

Men du vil nok undre dig over at din mus bevære sig rundt Smile.

Når du åbner TeamViewer 4, har du et ID og Password/Kodeord - dem skal du sende til mig privat. Da det vil være dumt og give dem ud offentligt.
Reply
realchamp Wrote:Du kan sagtens bruge din computer samtidig, du kan se alt hvad jeg laver. Men det lagger meget på min skræm.

Når du åbner TeamViewer 4, har du et ID og Password/Kodeord - dem skal du sende til mig privat. Da det vil være dumt og give dem ud offentligt.

Hvor skal jeg lægge det ud?

Youtube?
Reply
Bistooen Wrote:
realchamp Wrote:Du kan sagtens bruge din computer samtidig, du kan se alt hvad jeg laver. Men det lagger meget på min skræm.

Hvor skal jeg lægge det ud?

Youtube?

Nej da, ikke Youtube. Det er offentligt. Tror det er bedst hvis jeg tilføjer dig på min freindlist, så kan du sende det over der.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 20 Guest(s)