Hallo,
Ik kan er maar niet voor zorgen dat mijn CSS-server bereikbaar wordt voor iedereen. (Mijn CSS is non-steam).
Ik kan alleen erop komen als ik m'n eigen ip invoer, dat is dus 192.168.2.2.
Mijn echte ip is: 83.84.87.9
en ik denk dus dat ik (en alle anderen) 83.84.87.9:27015 moet gebruiken om op de server te kunnen komen, alleen is hij nooit bereikbaar. Er staat altijd "not responding".
Dit zijn dus de poorten die ik open heb gezet in mijn router. (eigen printscreen).
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd om 't te fixen, me rot gezocht op google op alle mogelijke problemen en alle sites en fora zowat afgegaan, maar tot op heden niet op een oplossing gekomen.
Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?
Target box van de shortcut van srcds.exe:
Mijn logbestand:
ps. Ik ben geen noob op het gebied van forwareden en routers runnen. Ik had vroeger altijd een eigen bij CS 1.6 en toen ging ik met vrienden en kennissen via internet op mijn server spelen.
EDIT: Ik heb nu de juiste printscreen erbij gezet.
Ik kan er maar niet voor zorgen dat mijn CSS-server bereikbaar wordt voor iedereen. (Mijn CSS is non-steam).
Ik kan alleen erop komen als ik m'n eigen ip invoer, dat is dus 192.168.2.2.
Mijn echte ip is: 83.84.87.9
en ik denk dus dat ik (en alle anderen) 83.84.87.9:27015 moet gebruiken om op de server te kunnen komen, alleen is hij nooit bereikbaar. Er staat altijd "not responding".
Dit zijn dus de poorten die ik open heb gezet in mijn router. (eigen printscreen).
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd om 't te fixen, me rot gezocht op google op alle mogelijke problemen en alle sites en fora zowat afgegaan, maar tot op heden niet op een oplossing gekomen.
Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?
Target box van de shortcut van srcds.exe:
Code:
C:\SRCDS\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate -port
Mijn logbestand:
Code:
64.0 fps 0/16 on map de_dust
Console initialized.
Game.dll loaded for "Counter-Strike: Source"
maxplayers set to 16
Network: IP 192.168.2.2, mode MP, dedicated Yes, ports 27015
SV / 27005 CL
Executing dedicated server config file
Error: Material "sprites/bubble" : proxy "AnimatedTexture" not
found!
Section [Scenes]: 0 resources total 0 bytes, 0.00 % of limit
(2.10 MB)
Game will not start until both teams have players.
couldn't exec banned_user.cfg
couldn't exec banned_ip.cfg
Game will not start until both teams have players.
Dropped Grant from server (Kicked by Console)
Adding master server 69.28.140.247:27011
Adding master server 72.165.61.189:27011
Connection to Steam servers successful.
VAC secure mode is activated.
ps. Ik ben geen noob op het gebied van forwareden en routers runnen. Ik had vroeger altijd een eigen bij CS 1.6 en toen ging ik met vrienden en kennissen via internet op mijn server spelen.
EDIT: Ik heb nu de juiste printscreen erbij gezet.