SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[LÅST] Alt information er fjernet.
Hej jeg ville bare lige gerne gøre opmærksom på at jeg starter et nyt gameserver firma op. Så tag et kig forbi ...

... har nogle af Danmarks billigste priser. Hos os er du altid velkommen. Vi satser på at
give jer kvalitets servere, til nogle af Danmarks billigste gameserver priser.
Vi har vores servere hosted hos mira internet i Holstebro. Deres stabile, højhastigheds fibernet
linie sikrer stort set alle spillere en god lav ping.

Vores gameservere kører KUN på de stærke Xeon processore fra Intel, og til dem er der
4 GB RAM. De høje specs sikrer, at din gameserver kører godt hos ... .

P.S I skal være velkomne til at afprøve vores gameservere (se dem under serverliste)
albert Wrote:Hej jeg ville bare lige gerne gøre opmærksom på at jeg starter et nyt gameserver firma op. Så tag et kig forbi ...

... har nogle af Danmarks billigste priser. Hos os er du altid velkommen. Vi satser på at
give jer kvalitets servere, til nogle af Danmarks billigste gameserver priser.
Vi har vores servere hosted hos mira internet i Holstebro. Deres stabile, højhastigheds fibernet
linie sikrer stort set alle spillere en god lav ping.

Vores gameservere kører KUN på de stærke Xeon processore fra Intel, og til dem er der
4 GB RAM. De høje specs sikrer, at din gameserver kører godt hos .... .

P.S I skal være velkomne til at afprøve vores gameservere (se dem under serverliste)

Hej, Albert. Læs venligst reglerne før du poster reklame, eller sådan lignende. Det kræver at du har 30 posts.

TRÅDEN ER LÅST.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)