SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DANSK] [Ekstra] Konfigurer/Installere Counter-Strike: Source Console
Installation af Counter-Strike: Source Console (DANSK)

Opsætning

Først og fremmest skal du åbne Steam. Dette kan gøres ved at højre klike på Steam ikonet nede i højre hjørne.

Gå ind under Bibliotek:
[Image: console1.png]

Find derefter Counter-Strike: Source. Højre klik nu på Counter-Strike: Source og så skulle en box magen til denne her komme frem:
[Image: console2.png]

Vælg så Egenskaber, så skulle der komme en box op der ser sådan her ud:
[Image: console3.png]

Nu da du har denne box oppe skal du så nu trykke på Indstil startindstillinger....
Du skulle nu se denne box:
[Image: console4.png]

I denne box, kan du skrive en masse ting ind, bl.a. dxlevel og andre diverse ting, samt gøre din lokale server VAC-Sikret.
Men vi skal kun have én ting derind, jeg viser dog et eksempel på hvordan du tilføjer flere.

Nu skal du så skrive -console ind i boxen og så skal du bare trykke på OK, når du har skrevet det ind. Bemærk: Boxen lukker ned når du trykker på OK.
Nu skulle boxen se sådan her ud:
[Image: console5.png]

Hvis du nu gerne vile have serveren VAC-Sikret skal du skrive det sådan her:
[Image: console6.png]

Tryk så bare på OK så gemmer den os -secure.

Så næste gang du starter dit Counter-Strike: Source spil op, har du en konsol.

Men skulle du være så uheldigt at lukke den ned... kan du bare genstarte spillet og så er konsollen tilbage.

Tillykke, du har nu sat en console op til dit Counter-Strike: Source spil!

Hvordan finder jeg mit SteamID?
Først og fremmest skal du tilslutte dig en server. Det kan være hvilken som helst. Når du har gjort det skal du skrive status ind i din console. Så ser den sådan her ud.
[Image: console7.png]

Der er midlertidigt en fejl i spillet, hvis man prøver at kopiere et bestemt STEAMID. Du kan kun kopiere hele teksten.
Men som billedet viser, er det ikke svært at finde sit STEAMID, dog er det manipuleret lidt - men i dette tilfælde er dit SteamID: STEAM_0:1:12870

Du kan også se en masse andre ting ved at skrive status i din konsol.

Tillykke, du har nu fundet dit eget SteamID.

Kredits

realchamp - Ansvarlig for denne guide.

Opdateringer
  • 15 November 2010: Opdateret guiden til det nyeste Steam brugergrænseflade.
  • 3 maj 2009; Tilføjet en guide til at finde ens SteamID.

Half-Life 2, Counter-Strike Source and Day of Defeat Source are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation.
Copyright ©2010 SRCDS.com
Takker for denne guide Smile
ir can haz cookie?
Du burde tilføje commanden så man kan binde den til en tast fx.
bind f8 toggleconsole
TwistedAim Wrote:Du burde tilføje commanden så man kan binde den til en tast fx.
bind f8 toggleconsole

Hmm kigger på det.
Opdateret Smile
Hej. Jeg har et problem i CSS, jeg har fået skrevet m_yaw 3000 i Console, det skulle gøre så din skærm snurre rundt. Da så jeg ville have det af igen kom der en bivirkning, at min mus nu kun kan køre op og ned ikke til siden. Det er kun når jeg i INDE i en server ikke når jeg bare er inde i css. Håber i kan hjælpe mig. MVH ...Mig
Hej. Jeg har et problem i CSS, jeg har fået skrevet m_yaw 3000 i Console, det skulle gøre så din skærm snurre rundt. Da så jeg ville have det af igen kom der en bivirkning, at min mus nu kun kan køre op og ned ikke til siden. Det er kun når jeg i INDE i en server ikke når jeg bare er inde i css. Håber i kan hjælpe mig. MVH ...Mig
Nice guide, champ Smile

Nu er jeg selv blevet lidt i tvivl. Man skal da være på en online server for at finde sit steamID ved at skrive "Status" i konsollen, ikke også?
Don't say you doesn't have enough time. Just do it!

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)