Threads: 176
08-01-2008, 12:13 AM
(This post was last modified: 08-01-2008, 09:04 AM by realchamp.)
Det skyldes nok at DoD: S ikke køre på den gamle Source(HL) kerne mere, det er lavet om til det samme som TF2. (Orangebox)
(Der har været en Beta, og den er over nu. Og da den Nye OrangeBox Kerne ikke læser på den samme som måde HL kan, er det nok derfor den siger: Procedureindgangspunktet GetCVarIF Blev ikke fundet i DLL-bibliotetket vstdlib.dll.)
Prøv at downloade BeetlesMod, det skulle gerne virke, da Mani's Admin Plugin ikke bliver opdateret fortiden.
Nej, jeg har ikke får oplevet det, men mit gæt er at Mani Admin Plugin ikke er blevet Opdateret.
Btw. Er du sikker på at det er den rigtige version af Srcds.exe du bruger, og har den rigtige .DLL fil for Mani?
- Realchamp.
Threads: 3
Tak for input, jeg har prøvet stortset alle mani's får samme fejl, srcds er opdateret, men jeg vil senere prøve BeetlesMod, pt. bruger jeg SourceMod hvilket for så vidt er godt nok, men jeg vil jo gerne prøve Mani's også.
Jeg vender tilbage når det er blevet senere, det er sgu for varmt at geeke lige nu hehe.
BeetlesMod, skal jeg bruge CS:S eller TF2 versionen?
Jeg får samme fejl ved begge versioner, så jeg må nøjes med SourceMod.
Threads: 176
08-01-2008, 06:52 AM
(This post was last modified: 08-01-2008, 06:53 AM by realchamp.)
Men bare rolig, det er ikke Srcds.exe, der er noget galt med.
Det er de Plugins, der ikke er blevet Opdateret, og da Day Of Defeat Source ikke er særlig populær iblandt så mange gamers der er Scriptere er der næsten ingen Opdateringer til det.
- Realchamp.