SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg har lige købt en server, men!
Hej alle

Jeg har lige købt en server, og nu vil jeg gerne installere mani admin plugin, maps etc, men jeg kan satme ikke. Jeg har prøvet diverse tutorials, men så er der enten noget der ikke virker.

Jeg vil gerne installere maps, skins til min server, hvad skal jeg gøre? Jeg har filezilla, hvis det er det.

Og så vil jeg også gerne installere mani admin plugin, men når jeg har downloaded den fil jeg skal bruge, og når jeg skal kopiere den til srcds mappen, så har jeg ikke den map - og det er det jeg står overfor lige nu!

Håber, der er nogle der kan hjælpe mig........
Reply
Prøv at add mig på skype så vil jeg gerne hjælpe dig igennem en smule add "msa.harry"
Reply
Btw. hvis du har købt en server fra et firma burde de så ikke yde support på det ?
Reply
(04-07-2013, 12:56 AM)SleepNnight Wrote:  Hej alle

Jeg har lige købt en server, og nu vil jeg gerne installere mani admin plugin, maps etc, men jeg kan satme ikke. Jeg har prøvet diverse tutorials, men så er der enten noget der ikke virker.

Jeg vil gerne installere maps, skins til min server, hvad skal jeg gøre? Jeg har filezilla, hvis det er det.

Og så vil jeg også gerne installere mani admin plugin, men når jeg har downloaded den fil jeg skal bruge, og når jeg skal kopiere den til srcds mappen, så har jeg ikke den map - og det er det jeg står overfor lige nu!

Håber, der er nogle der kan hjælpe mig........

Hej SleepNnight!

Jeg kan hjælpe dig hvis du ikke allerede har fået ydret support eller lignende af andre. Du kan bare kontakte mig på nogle af mine efterfølgende informationer:
Steam: bilbodog
Email: casperpvp@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/bilbodog2

- Best Regards bilbodog (Casper Thomsen)
For more help, just hit me:
Steam: bilbodog
Facebook: http://www.facebook.com/bilbodog2

And don't forget to +rep [Image: NET-5.png]
- Best Regards bilbodog (Casper Thomsen)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)