Threads: 43
Du må ha en webserver for å serve filene til srcds. Installer XAMPP, lag directory-structure som det ser ut i servermappen og vips ferdig.
Threads: 20
Sry, jeg kom med forkert info, det er FileZilla jeg har installeret, og det er det jeg godt kan oprette forbindelse til.
Er vel bare å gå på apachefriends.org eller noe og laste ned nyeste versjonen. Da har du ftp, apache, mysql og hele greia du trenger for en sewrver.
Men helt præsis, hvordan for jeg installeret fast download på mine servere med det her ?
Vet ikke helt hva du prøver å oppnå. Du har en server, som du skal bruke som fastdl host, om ja:
Installer XAMPP, lag mapper i htdocs som "maps", "sounds" og videre.
Om nei:
Hva prøver du på? Du må ha en www server (webserver) for å kunne sende filene til srcds når den spør om det.
Jeg har en CSS server, der kører med HH9.
på den, vil jeg gerne have installeret Fastdl.
det jeg gerne vil have, en er den gratis hoster, der kan understøtte FTP og fastdl.
Threads: 13
Er det kun hoejhus9.bsp.bz2 du skal have fastdl på? For så kan jeg godt uploade den til min webserver.
Nej det er nogle hjemmelavet HH9 maps, som normalt tager meget lang tid at downloade
Threads: 13
Er det kun maps? og hvor mange? så kan jeg uploade dem til min webserver.
Threads: 9
Tänk på att om du kör egen webbserver på samma uppkoppling som du har spelservern på, då kan de bli en del lagg om det är många som laddar ner med full fart!