SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fast download
Hey igen gutter. Smile

Jeg har kraftigt overvejet at få installeret fast download på mine servere, og har skam også prøvet mig frem.

Jeg har installeret Classic FTP på computeren med serveren, og kan også få forbindelse med min anden computer over det program.

Det jeg mangler, er et sted hvor jeg kan få gratis FTP hosting hvis det kan lade sig gøre?
så vidt jeg har forstået, er det et must til Fast Download.
Reply
Du må ha en webserver for å serve filene til srcds. Installer XAMPP, lag directory-structure som det ser ut i servermappen og vips ferdig.
Reply
Kan du finde en engelsk guide til det ? Smile
Og hvad så med Det der Classic FTP, kan jeg bare slette et ?
Reply
Sry, jeg kom med forkert info, det er FileZilla jeg har installeret, og det er det jeg godt kan oprette forbindelse til.
Reply
Du kan bruge http://www.000webhost.com/, hvis du ikke gider at rode med en webserver..
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Er vel bare å gå på apachefriends.org eller noe og laste ned nyeste versjonen. Da har du ftp, apache, mysql og hele greia du trenger for en sewrver.
Reply
Men helt præsis, hvordan for jeg installeret fast download på mine servere med det her ?
Reply
Vet ikke helt hva du prøver å oppnå. Du har en server, som du skal bruke som fastdl host, om ja:
Installer XAMPP, lag mapper i htdocs som "maps", "sounds" og videre.

Om nei:
Hva prøver du på? Du må ha en www server (webserver) for å kunne sende filene til srcds når den spør om det.
Reply
Jeg har en CSS server, der kører med HH9.
på den, vil jeg gerne have installeret Fastdl.
det jeg gerne vil have, en er den gratis hoster, der kan understøtte FTP og fastdl.
Reply
Er det kun hoejhus9.bsp.bz2 du skal have fastdl på? For så kan jeg godt uploade den til min webserver.
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Nej det er nogle hjemmelavet HH9 maps, som normalt tager meget lang tid at downloade
Reply
Er det kun maps? og hvor mange? så kan jeg uploade dem til min webserver.
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Ja det er bare nolge maps Smile Men det kan da ikke være så sindsygt svært ? :S
Hvis jeg selv kan få det til at virke på en måde, kunne det være fedt at have det, fordi så kan jeg bare tilføje det jeg ville :s
Reply
Her er hvad jeg ville havde gjort: (hvis jeg havde behovet for ftp!)
Download og installere Apache (link)
Hente og installere FileZilla server (link)
Portforward port 80, til den server som kører apache.
Hvis du skal kunne tilgå ftp udefra (som du ikke vil Big Grin) er det lidt mere drilsk. (..)
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Tänk på att om du kör egen webbserver på samma uppkoppling som du har spelservern på, då kan de bli en del lagg om det är många som laddar ner med full fart!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)