SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minigames problemer...
Hej SRCDS forum!

Jeg har lige nogle problemer, som jeg ikke aner, hvordan man fixer.. så jeg tænkte om, jeg kunne få lidt hjælp her.

Jeg har de her plugins på min minigames server:
SM, MM, ES
Noblock, IpToCountry, Deadmsg, Advanced Speed meter, Infinite Bunny Hopping, Ultimate Map Chooser (Krævet for Advanced Speed Meter), Showdamage og speclist.

Der er bare lige en map, (skal nok finde mappen og skrive den her) hvor der var en slide. Man kunne slide okay, men så snart man hopper, hopper man bare på stedet.. og ikke i en hurtig fart ligesom slide. (Du kan få IP og joine, hvis det er det du vil xD ). Man kan kun komme forbi slide vha. BUNNYHOP! Det er en smule gay på en slide, så man hele tiden får lidt boost, når man lander.

Også lige noget andet: Kan man f.eks. have respawn på en bane? men ikke på andre. Der er en bane, hvor der er 5 portaler i starten, og hvis man går ind i den forkerte portal, så dør man og man er nødt til at vente, til runden er ovre...

Håber at i kan hjælpe mig.
Tak.
Reply
Det var vist en bug man brugte til at gøre det du siger, valve fixede det.. (kan dog genaktiveres med en cvar) finder den lige.. (må have husket forkert Big Grin), sv_enablebunnyhopping er på 1 ok?
Angående respawn for bestemte map, så er svaret JA Smile
Installere [CS:S] AutoRespawn v1.0.3
Smæk sm_ar_enable 0 i din server.cfg
Lave en fil kaldt f.eks de_dust.cfg (hvis det er de_dust hvor der skal være autorespawn) og læg den i orangebox/cstrike/cfg/, i de_dust.cfg indsæt sm_ar_enable 1 , burde virke Smile
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(05-19-2011, 04:47 AM)klausenbusk Wrote:  Det var vist en bug man brugte til at gøre det du siger, valve fixede det.. (kan dog genaktiveres med en cvar) finder den lige.. (må have husket forkert Big Grin), sv_enablebunnyhopping er på 1 ok?
Angående respawn for bestemte map, så er svaret JA Smile
Installere [CS:S] AutoRespawn v1.0.3
Smæk sm_ar_enable 0 i din server.cfg
Lave en fil kaldt f.eks de_dust.cfg (hvis det er de_dust hvor der skal være autorespawn) og læg den i orangebox/cstrike/cfg/, i de_dust.cfg indsæt sm_ar_enable 1 , burde virke Smile

Ja, sv_enablebunnyhopping er på 1. Skal den bare sættes til 0, og så er den fixet? (Tester, når alle har forladt serveren).

Mange tak for den plugin der og det der med server.cfg Big Grin
Det vidste jeg ikke, at man kunne gøre.
TAAK Big Grin
Reply
sv_enablebunnyhopping skal være på 1
Har du fundet mappet's navn?
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(05-20-2011, 05:09 AM)klausenbusk Wrote:  sv_enablebunnyhopping skal være på 1
Har du fundet mappet's navn?

mg_bob2_n00b

Level 10: Dodge. Man slider meget hurtigt, men når man hopper, hopper man på stedet.
Reply
sv_airaccelerate er ikke på standard værdien vel?
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)