SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Admin Skins
Hej
På vores server har vi konfigureret admin skins via mani admin, men de virker af en eller anden grund ikke. tror det har noget med filerne admint.txt(i mappen admin_t) og adminct.txt(i mappen admin_ct), jeg forstår bare ikke hvad der menes med ressource files.
Er der nogen der kan hjælpe mig videre her, har nemlig lavet nogle admin skins til serverne, som gerne skulle virke, men det gør de ikke. Jeg har også prøvet med de gode "gamle" admin skins, hvor der står admin med hvid skrift på ryggen, men også her uden resultat. Vi har også sørget for at vores skins er downloadable, vha. downloads.txt i mani admin.

På forhånd tak

Attached Files
.zip   admin.zip (Size: 3.88 KB / Downloads: 9)
Reply
Hvad mener du med at de ikke virker? Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Os der er kodet ind som admin i sourcemod, skulle jo have det admin skin jeg har kodet ind, men det har vi ikke, vi kan ikke selv se det på hinanden, og de andre spillere kan heller ikke. Er der et sted i mani admin, hvor vi skal kodes ind som admin, for at det virker?
Reply
Nu fandt jeg fejlen, vi havde glemt at oprette en clients.txt til mani admin, så nu skulle det virke. Jeg tester det ved nærmeste lejelighed.
Reply
Har du kun mani-admin for at kunne havde admin skins? (det er da tåbeligt Big Grin)
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Har også sourcemod, men der kan man da ikke indsætte skins?
Har ledt lidt efter noget til eventscripts, men har ikke rigtig fundet noget.
Reply
http://www.sourcemod.net/plugins.php søg Smile
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Eventscripts sucks!
Sourcemod styrer Wink - Her har du nogle Skins Big Grin
Reply
Jeg foreslår dette, da alle andre foreslår den. Du kan tilføje dine egne skins, fx her, her eller her, og bagefter ændre hvem der kan bruge dem (admin eller normale), og hvilke teams. Eventuelt også admin flags.
Reply
(ikke for at blive uvenner, paludan, men skulle vi ikke lige havde lade ham søge først? Big Grin)
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Nej Toungue Lad ham dog bare få svaret med det samme. Toungue
Reply
Undskyld den lange svartid, det har ikke været muligt for mig at teste sm_skinchooser før nu, da vi har haft problemer med vores router, IGEN, og derfor har vi ikke kunne tilslutte til serveren.
Nu har jeg opsat sm_skinchooser og tilføjet skins og gjort dem downloadable, men også selvom vi vælger 1. Admin Models og så det skin vi vil have, så beholder vi stadig de "gamle" skins også selvom vi respawner.
Hvorfor virker det ikke. Har fulgt denne guide fra A til Z for at få opsætningen rigtig: http://www.youtube.com/watch?v=KPlrnjVDYls
Det kan ikke have noget at gøre med at vi kører CSSBig GrinM, fordi vi vælger jo først team, så kommer vores sm_skinchooser menu i baggrunden, men vi kan ikke bruge den før vi har valgt et skin vi gerne vil spille med, ligesom normalt. Så kommer weapon menu frem og for at få skinchooser frem skal vi skrive !models i chat. Vælger vi så vores skin, så får jeg beskeden som er vedhæftet et billede af.
Hvis jeg ikke får nogen fejl, må det jo betyde at fejlen ligger et andet sted.

Attached Files
.png   sm_skinchooser.png (Size: 33.91 KB / Downloads: 13)
Reply
Kunne måske havde noget gøre med CSSBig GrinM, så prøv uden Smile
cssdm_enable 0 , så er det slået fra Smile
PS: Hvad er models/player/downs/t_phoenix.mdl for et skins? et i har downloadet eller? Smile
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Det er modellen, som selve skin filen ligger ovenpå. Den skal være med ifølge den guide jeg har set. .mdl-filerne til hvert skin er taget ud af selve spillet med GCF-scape.
Prøver lige at deaktivere CSSBig GrinM
Reply
ok Smile
Men hvorfor trække standard modellerne ud via GCF-scape, når de allerede ligger der? Smile
Her er stierne:
Code:
CT:
models/player/ct_urban.mdl
models/player/ct_gsg9.mdl
models/player/ct_sas.mdl
models/player/ct_gign.mdl

T:
models/player/t_phoenix.mdl
models/player/t_leet.mdl
models/player/t_arctic.mdl
models/player/t_guerilla.mdl