SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mani Admin Plugin?
(04-13-2011, 05:19 AM)T-ReX Wrote:  Okay, skriver bare over den her tråd

En af mine venner som prøver at connect til min server kan sagtens connect, men han kan ikke joine et hold?
Nogen idé om hvorfor?

Det kan være du skal tillade at folk kan joine teams. Smile
Code:
mp_limitteams 20
Reply
That worked Smile
Tak på igen ! Big Grin
Reply
Så lidt Smile
Reply
uuff, jeg er virkelig stor narkoman af det her forum men det er simpelthen så dejlig nemt specielt når man ikke er super duper til engelsk Big Grin

Jeg har nu hentet WCS fra Warcraft-source.org da de havde en version som åbenbart var ligetil at installere og ikke gav alle 50 lvls når de joinede -.-'(havde prøvet at slå det fra men så kunne de ikke joine et hold xD)

Men ja, nu har jeg så hentet et par races, men de har fandme ingen tutorial til hvordan du installer lortet, nogen som kan hjælpe?
Reply
Jeg forslår Sourcemod og Metamod
Reply
Paludan har jeg så også mulighed for at bruge WCS mod på min server da det er hvad jeg skal bruge?
Reply
Ja, det har du, men så forslår jeg at du installere Eventscripts til din Srcds server, og derefter installere wcs på denne hjemmeside.
Bare søg WCS i søg feltet oppe til venstre, og der vil komme en masse addons frem. Du skal blot installere "Requires", hvis du ikke allerede har dem, og ellers bare følge installation teksten længere nede. (Nok bare at downloade addon'et, og føre mapperne til cstrike mappen).
Derefter skal du tilføje fx es_load wcs til din autoexec, som ligger i Cstrike/cfg. Hvis du ikke allerede har en autoexec.cfg fil i din cfg mappe, skal du blot oprette et nyt tekstdokument, og gemme den i cstrike>cfg som autoexec.cfg & alle filer (slags).
Derefter har du nu installeret wcs i din server Smile Hvis der er andet du har brug for hjælp til, eller er i tvivl om, så skriver du bare. RealChamp og Klausenbusk er nogle kloge genier, hvis du slet ikke fatter hvad jeg snakker om Big Grin (Du kan også godt få wcs, selvom du bruger Mani Admin Plugin, Sourcemod er bare mere relevant og sikre).
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)