SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leder efter en der har overskud til at lave en WCS race til mig
Hej allesammen.

Jeg leder efter en der kan lave en wcs race for mig.

Specifikationer:
1. Knife en og han/hun bliver frozen
2. Efter man har skudt på Ham/Hende mister han/hun liv for hvert skridt han/hun tager
3. Speed sådan ca. 2 gange mere end den normale speed
4. Mere liv
5. Ultimate: Man bliver fuldstændig usynlig og man kan gå men ikke skyde eller knife, så man kan snige sig ind på en (man skal tage Ultimate fra før man kan dræbe folk [Ultimate skal være på uendelig tid]) + intet cooldown
6. Navnet skal være Da Ninja og skal være en privat race til "STEAM_0:0:29136164" altså mig xB3nZz
Reply
og det regner du med at folk vil gøre gratis? (du har tjekket der ikke allerede findes sådan en race ik?)
PS: Hvilket WCS mod bruger du?
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
ehm ja og jeg har tjekket og tror vi kører den nyeste vi kunne finde altså v0,78

[EDIT: jeg kan ikk rigtigt forklare hvilken version og hvilken type så her er et download link http://warcraft-source.com/board/index.php?action=downloads;sa=view;down=17
Reply
Er der slet ikk nogen der vil hjælpe???
Reply
(02-13-2011, 11:41 PM)xB3nZz Wrote:  Er der slet ikk nogen der vil hjælpe???

Hjælpe? Jeg betragter det ikke, som at du spørger om hjælp, men nærmere en som gider at lave det hele for dig. Og det tror jeg ikke du skal regne med at der er så mange af.

Du kunne eventuelt gå over til SourceRPG og derefter spørge på deres forum, om der er en som er venlig nok til at "hjælpe" dig.
Reply
ehm tror ikk rigtigt at du har forstået det jeg har brugt flere dage på at lære de der eventscripts kommandoer men tilsyneladende så tror alle bare at jeg ikk gider at lave en skid selv men det ogs fair nok gider bare ikk se på den måde i behandler folk der spørger om hjælp...

~ xB3nZz
Reply
(02-14-2011, 06:28 AM)xB3nZz Wrote:  ehm tror ikk rigtigt at du har forstået det jeg har brugt flere dage på at lære de der eventscripts kommandoer men tilsyneladende så tror alle bare at jeg ikk gider at lave en skid selv men det ogs fair nok gider bare ikk se på den måde i behandler folk der spørger om hjælp...

~ xB3nZz

Hvis du har prøvet at lære det, så er det fint. Men flere(2 timer vel?) dage og så giver du op?

Og for det andet, så drop den attitude - bare fordi vi ikke gider og side at hjælpe dig med noget, som du egentlig selv burde lave. Er det dårlig behandling? Eller forventer du bare for meget af folk?

Du kunne også være lidt mere informativ i dit første indlæg, så kunne det jo være at man ren faktisk gad at hjælpe dig. F.eks. hvis du havde prøvet først og lagt noget af det du havde prøvet op, så ville der komme helt andre boller på suppen. Så ville jeg ikke se det som at at du spurgte om at vi gad at lave det, men nærmere fortælle os at du havde prøvet og derfor mangler du hjælp - og dertil kommer så den kode du selv har skrevet, så vi andre kan se hvad fejlen er og så kan vi jo fortælle dig det og derefter kan du arbejde videre.
Reply
Jamen nu har jeg siddet og kigget på en hel masse es_ kommandoer men kan bare ikke lige finde det jeg søger + jeg har virkelig knoklet numsen ud af bukserne for at finde ud af det
nu har jeg virkelig prøvet men det der coding er lidt svært jeg uploader lige racen så at i kan få et indtryk af hvad jeg gerne vil have og hvad jeg kan finde ud af

Attached Files
.txt   WCS Race.txt (Size: 1.55 KB / Downloads: 4)
Reply
Ehm der en der har lavet den for mig men tror at han har glemt noget ser det her rigtigt ud???

Attached Files
.txt   WCS Race.txt (Size: 4.53 KB / Downloads: 11)
Reply
(02-15-2011, 04:17 AM)xB3nZz Wrote:  Ehm der en der har lavet den for mig men tror at han har glemt noget ser det her rigtigt ud???

Virker den?
Reply
ja det gør den
Reply
(02-19-2011, 12:51 AM)xB3nZz Wrote:  ja det gør den
Hvis den virker, så er det vel okay Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)