SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[løst]fjerne password muligheden?
har nogle admins der ikke rigtig fatter de ikke skal sætte password på vores public server, kan jeg fjerne muligheden for at de kan sætte password på ?
[Image: 1676341245.png]
Reply
Her er 3 muligheder :d (Vil bruge nummer 3, sammen med mulighed 1)
1. alias sv_password "echo Hmm sv_password?"
Sæt det i din server.cfg
Det skulle blokkere at de kan skrive sm_rcon sv_password, men det blokere ikke at de kan ændre den med sm_cvar.

2. sm_cvar protect sv_password (protect fandt jeg da jeg kiggede i sourcemod kildekoden, men tror den gør så man ikke kan ændre den cvar man specificere)
Hvis den funktion virker som jeg tror det, kan man ingen sætte password på!

3. Der er et flag som hedder l, prøv at fjerne det fra de admins, som ikke må kunne ændre sv_password (ved ikke end det virker hvis de har flagene til sm_rcon og sm_cvar)
Har kigget lidt mere i kildekoden, ser ud til at de ikke kan bruge sm_cvar til at ændre sv_password hvis de ikke har flag'et l.
De kan dog godt bruge sm_rcon til at ændre sv_password med, brug mulighed 1 for at gøre så man ikke kan det!
Se alle flags her
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
løsning 1 virkede mange tak Smile
vi bruger vist alle sammen hlsw til at kigge om der er nogen og spille med og derfor også Rcon, jeg har dog ingen anelse om hvem det sætter password på Toungue
[Image: 1676341245.png]
Reply
Kig i logen Big Grin så kan du i hvert fald finde ipen, på ham som gør det Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Giv dem sparket. Jeg gad ikke selv at have nogle admins der ikke fattede hvad jeg sagde til dem.
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)