SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[løst] srcds dm
jeg har installeret et dm mod på en server
http://www.bailopan.net/cssdm/index.php?page=download
og self metamod og sourcemod

Det virkede så ikke, og inden jeg fik læst på forumet at der rent faktisk findes en løsning så slettede jeg hele serveren altså srcdsdm mappen på drevet.
Efter jeg havde læst man kunne rette fejlen så installerede jeg srcd igen i samme mappe srcdsdm og metamod da jeg så ville starte serveren op så jeg følgende:
Console initialized.
game.dll loaded for "Counter-Strike Source"
unable to load plugin "../c:\srcdsdm\orange\cstrike/addons/metamod/bin/server"

Dog køre serveren med metamod installeret og port, bots etc. fungere...
Men hvorfor pokker bliver serveren ved med at register den skal køre dm server?
Hvor ligger den info på en sprit ny install

Blev lidt bange for om der lå en eller anden game.dll som der var blevet skrevet nonsens i. men jeg køre win 2008 og har endnu ikke kunne findes søg funktionen.
Har tre andre servere til at køre og de fungere som før så det har ikke haft indflydelse på dem....
[Image: 1676341245.png]
Reply
Kan det være at du har prøvet at loade metamod to gange? Både vha. af .vdf og igennem gameinfo.txt?

Og du siger at den loader CSS: DM selvom det ikke er installeret, eller hvad? Smile
Reply
altså det er i konsollen når serveren starter

de første tre linier

Console initialized.
game.dll loaded for "Counter-Strike Source"
unable to load plugin "../c:\srcdsdm\orange\cstrike/addons/metamod/bin/server"

og jeg har slettet hele mappen som serveren var i og installeret den igen og alligevel skriver den: unable to load plugin "../c:\srcdsdm\orange\cstrike/addons/metamod/bin/server"

Har tjekket gameinfo.txt og den er normal, der ligger kun det jeg selv har tilføjet for at starte metamod GameBin |gameinfo_path|addons/metamod/bin
Reply
Hvad har du i din addons mappe?
Reply
efter jeg har slettet mappen der hed srcdsdm og installeret en helt ny (downloadet en helt sprit ny install fra srcds.com) har jeg en mappe med metamod og en metamod.vdf fil, har ikke installeret sourcemod da jeg stoppede ved fejlen med: unable to load plugin "../c:\srcdsdm\orange\cstrike/addons/metamod/bin/server"
NEEEEEEEEEEEEEEJ
den ligger i metamod.vdf !!!
det har jo slet ikke noget med det DM script at gøre, shit jeg har siddet her i alt for mange timer nu !
..c:/srcdsdm/orangebox/cstrike/addons/metamod/bin/server
^^ der var fejlen
Reply
Ja jeg tænkte nok du havde begge samtidigt(gameinfo.txt og metamod.vdf) og jeg forstod ikke rigtigt hvad du mente med DM Big Grin
Reply
jeg var lidt groggy igår, det Dm pluing drillede godt nok, går det faktisk stadig, serveren crasher når man skriver quit så SRCDS Guardian kan ikke genstarte serveren :S
Reply
(02-09-2011, 03:31 AM)sonor Wrote:  jeg var lidt groggy igår, det Dm pluing drillede godt nok, går det faktisk stadig, serveren crasher når man skriver quit så SRCDS Guardian kan ikke genstarte serveren :S

Hent den nyeste snapshot version og du kan gøre sådan at den ikke viser fejlen Smile
Reply
ahva??? snapshot version ??? a little help? Big Grin
Reply
http://sourcemm.net/snapshots Smile
Reply
okay et plugin til sourcemod, eller en slags update? den er i hvert fald sat ind serveren genstartet og problemet er der stadig ?
Reply
(02-09-2011, 06:32 AM)sonor Wrote:  okay et plugin til sourcemod, eller en slags update? den er i hvert fald sat ind serveren genstartet og problemet er der stadig ?

Det er bare en nyere version af MetaMod: Source. Det kan også være at du skal tage en snapshot af SourceMod: http://www.sourcemod.net/snapshots.php
Reply
(02-09-2011, 06:57 AM)realchamp Wrote:  
(02-09-2011, 06:32 AM)sonor Wrote:  okay et plugin til sourcemod, eller en slags update? den er i hvert fald sat ind serveren genstartet og problemet er der stadig ?

Det er bare en nyere version af MetaMod: Source. Det kan også være at du skal tage en snapshot af SourceMod: http://www.sourcemod.net/snapshots.php

tror ikke helt jeg har fattet sourcemod og metamod, men ellers smart det kan selv skrive nye date heh...

Serveren er åbenbart død lige pt kan i hvert fald ikke få svar når jeg ringer til hende Toungue men prøver at smide en ny sourcemod på hende når jeg kommer hjem Smile
Reply
(02-09-2011, 05:42 PM)sonor Wrote:  
(02-09-2011, 06:57 AM)realchamp Wrote:  

tror ikke helt jeg har fattet sourcemod og metamod, men ellers smart det kan selv skrive nye date heh...

Serveren er åbenbart død lige pt kan i hvert fald ikke få svar når jeg ringer til hende Toungue men prøver at smide en ny sourcemod på hende når jeg kommer hjem Smile
Du kan vel give kunstig åndedræt Big Grin
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)