SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ban list
Question 
Har lige tænkt mig at dele min ban liste med jer, som PT er på 206 ban, alle sammen for cheat eller udnytter!
Næsten alle er bannet af KAC, nogle enkle er dog bannet af mit admin team Big Grin
De fleste er blevet bannet på min unVAC server, så den er nok ikke så effektiv på en server med VAC (cirka 27 som er bannet på VAC servere)

Filen indeholder kun Permanente bans, og den fulde bans liste kan findes her. (Kan ikke eksportes)

Kunne være fedt hvis i også gad at uploade jeres ban liste Big Grin (giv også lige noget info om den, hvor mange bans?, bannet af?, hvilken servere?, VAC eller unVAC?)

Attached Files
.cfg   banned_user.cfg (Size: 5.62 KB / Downloads: 4)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
Så skal man næsten fortælle historien om min insecure VAC server Big Grin

Ca. 100bans pr. dag og den kørte i 14dage og da jeg stoppede den havde den 1400bans Big Grin

Men jeg har vist ikke ban filen mere Sad

De blev bannet af en modificeret version af KAC Smile
Reply
modificeret?
Er min også, så jeg ikke behøver socket Big Grin
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(01-30-2011, 04:06 AM)klausenbusk Wrote:  modificeret?
Er min også, så jeg ikke behøver socket Big Grin

Nu mere sådan at den ikke banner folk for at have åndssvage ting, som bl.a. forskellige "take over" ting eller om de kørte med LUA.

Den udelukkede jo selvfølgelig folk, som snød. Wink
Reply
Nemlig lua kan jo ikke bruges til bhop script Big Grin
og hvordan tiltræk du så mange spillere?
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(01-30-2011, 04:09 AM)klausenbusk Wrote:  Nemlig lua kan jo ikke bruges til bhop script Big Grin
og hvordan tiltræk du så mange spillere?

LUA kan bruges til BHOP script og wallhack, samt triggerbot... Det var fordi, at i den tidligere version(1.5), der var en værdi som hed noget med lua_ eller lignede og den blev man udelukket for at have og så fjernede jeg det. Men man blev stadigvæk udelukket for wallhack, for da LUA 2.0 kom var der ikke nogen måde at checke om man havde LUA. Men nogen folk opdateret jo aldrig.

Jeg havde en hoejhus9 server med RPG og DM Smile Og så kan jeg bare en masse trickz Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)