Threads: 3
Hejsa
Jeg står og skal bruge noget hjælp til at forbedre pingen på server som ejes af en jeg kender, de køre på en 1000/1000 og står i london, men jeg har en ping på 60+ på dem. Og normalt har jeg en ping på 40 på server som står i london. Er der en måde at forbedre pingen på serveren?
mvh
Devial
Threads: 6
Sidst jeg skulle forbedre pingen på min server brugte jeg disse:
sv_maxrate 30000
sv_minrate 20000
sv_maxcmdrate 100
sv_mincmdrate 66
Og det blev meget bedre, der er også andre som jeg ikke kan huske.
-SuzmA
Threads: 13
sv_minupdaterate 20
sv_maxupdaterate 66
Threads: 22
Nej, du kan ikke forbedre din ping, da det afhænger af ruten til England. Måske har du spillet på en server hvor udbyderen har haft en god peering til Danmark. Det må være en anden udbyder som din ven har. Du kan også bare få det hostet i Danmark som jeg selv. Man bliver ikke så hurtig træt af 3x1000/1000Mbps.
Slå den med jeres fiberforbindelser...
Threads: 176
Din ping kan måske afvige fra dag til dag med nogle få sekunder. Men du kan ikke gøre så meget for at få en bedre ping end at skifte til fibernet(i Danmark), da det generel har en bedre routing end kobber linjer eller TV kabel.
Så fibernet hjemme hos dig selv skulle forbedre pingen en smule. Ellers kunne det hjælpe at skifte internet udbyder, og så kunne du måske være heldig at få en bedre ping.
Men efter min mening er det vist mere bøvl end hvad du ren faktisk for ud af det.