SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ping amok
nu fik problemet sin egen tråd.

det ser ud til pingen ryger op over 500 når en joiner, jeg tænker så det er fordi han skal downloade.
men da jeg har en standard install med source og meta mod og to enkelt lyderfiler som admins kan afspille indstalleret, så er der vel ingen grund til han skulle downloade noget? (andet end de to filer selvfølgelig)

jeg kan se i mit C:\srcds\orangebox\cstrike\downloads at der lægger en hel røvfuld filer, efter hvad jeg har læst mig til er det en komprimeret fil mappe hvor de filer som en spiller mangler ligger

jeg har så sat
sv_allowupload 0
sv_allowdownload 0

og tænkte det ville fjerne muligheden for at folk kunne downloade, igen, serveren køre kun dust_2 med source- og metamod
Men nej, prøvede at fjerne de to små lydfiler jeg har i mit spil og connecte til serveren og den downloader som den altid har gjort.
Har jeg ret i min antagelse, at folks download får pingen til at ryge op unde lofter, og hvorfor kan jeg ikke stoppe download muligheden ?
[Image: 1676341245.png]
Reply
Folk skal ligesom joine. Og Tro bare din upload er for lille til at kunne klare den extra trafik der er når folk joiner.
Reply
Ja bl.a. at når de joiner. En mulig løsning til download problemet, kunne være at sætte serveren op med fastdl. (selvfølgelig på en anden forbindelse Big Grin). Så bruger de kun minimal bredbånd, når de joiner Smile
Reply
okay hvis man så skal have en anden forbindelse, hvad hasitgheder skal man så regne med man skal have for at klare 4, 8, 12, 16 spiller?
Reply
Du skal have et abonnement hvor du er garanteret XXX mbit, isteden for et abonnement hvor du har op til XXX mbit (som jeg tror dit måske er)
Du skal have en fiber forbindelse på 5 mbit og så er du kørende Big Grin (jeg har 15 Big Grin)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
jeg har vel telefanterne yousee
og jeg har altid en stabil forbindelse. den er dog bare langsom, men jeg har muligheden for at få en 50/5 så hvis en upload på 5 Mbit kan klare to servere på 16 slots hver så er jeg frisk på den løsning...
Har stadig en kammi i baghånden på en 60/60 fiber forbindelse... og det er røv provokerende han kun bor 5 km fra mig men kan få en 60/60 til 400 om md og jeg kan ikke!
Reply
(12-24-2010, 05:48 AM)sonor Wrote:  jeg har vel telefanterne yousee
og jeg har altid en stabil forbindelse. den er dog bare langsom, men jeg har muligheden for at få en 50/5 så hvis en upload på 5 Mbit kan klare to servere på 16 slots hver så er jeg frisk på den løsning...
Har stadig en kammi i baghånden på en 60/60 fiber forbindelse... og det er røv provokerende han kun bor 5 km fra mig men kan få en 60/60 til 400 om md og jeg kan ikke!

5mbit upload på 32slots ... muligt Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)