SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
server out of date
får denne
<3 masterRequestRestart
Your server us out og date. please update and restart.

Fik den i nat efter jeg var ved at installere noget team bet og translation

har prøvet den der
hldspupdatetool -command update -game "counter_Strike Source" dir c:\srcds

men det sker der intet ved, den siger bare alt er up to date og når jeg genstarter serveren kommer beskeden igen.... Hvad går galt?

har også fernet det bet plugin igen men dog ikke translations filerne da de lægger sammen med alle de andre Toungue

________________________________________________________________________________​_____
EDIT:
hldspupdatetool -command update -game "counter-Strike Source" -dir c:\srcds -verify_all
kunne måske hjælpe på problemet... vender tilbage
[Image: 1676341245.png]
Reply
Det hedder:
Code:
hldspupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir c:\srcds
Reply
når jeg så køre den så skriver den
checking/installig 'base source shared models' version 4

checking/installig 'base source shared models' version 4

checking/installig 'base source shared models' version 8

updating 'ob dedicated server' from version 73 to version 74
100% downloading c:\srcds/orangebog/bin/dedicated.dll
HLDS installation up to date

og når jeg så vil starte serveren på =C:\srcds\orangebox\srcds.exe -console -game cstrike -maxplayers 16 +map de_dust2 -tickrate 100

så sker der intet absolut intet får ikke engang en error
hvad gør jeg ?

EDIT
okay det gjorde der fanme ikke i nat og i formiddags og alle andre tidspunkter men nu køre den !!!
hmmm nu køre den ikke igen.. fatter hat af hvad der sker, den kørte lige en time og sourcemod virkede ikke så opdaterede metamod og så ville den ikke starte.
nu sletter jeg lortet og starter forfra :S
Reply
Hvis du havde fuldt med i nogle af de tråde på Alliedmodders, havde du også set at det ikke kun var dig som ikke kunne starte din server, efter at have opdatteret metamod. (ser kun ud til at gælde på windows, ikke på linux)
Prøv det her fix http://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1373197&postcount=22 for at få din server til at starte, med metamod og sourcemod

Ellers læs bare i denne tråd på Alliedmodders http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=145578
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
nu har jeg slettet alt så skal lige installere igen, men spændende læsning men da ikke videre begavet det ikke funker efter en update S:
Reply
ej okay de der opdateringer slår da lysten ihjel....
nu får jeg en fejl med at server.dll ikke er et gyldigt windows billede.... :S det er efter opdateringen som kom for 10 min siden
Reply
Prøv at starte den uden mods (metamod, mani mm)
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)