11-13-2010, 02:01 AM
(This post was last modified: 11-13-2010, 02:15 AM by kristian618.)
Jeg har lige kørt Hldsupdatetool.exe
Jeg har tilføjet nogle addons og serveren har virket fint indtil nu....
Mine venner har kunnet finde serveren på serverlisten og joinet den og jeg har ikke engang Port Forwarded.
Jeg ved ikke om det gør nogen forskel men jeg har søgt på nætværk på min computer valgt egenskaber på min Router indstillinger og så har jeg tilføjet valgt ip adresse Ekstern og intern port altså 27015 valgt udp
Det har jeg gjort 4 gange samme ip men med port 27015 tcp (Eler noget i den retning) og port 27005 udp og en gang tcp...
Og nu efter at jeg har genstartet mit internet (altså Router) så er de væk og min server kan ikke findes på serverlisten....
Og server consolen begynder også at sige alt muligt som er vist i billedet...
Tak på forhånd for hjælpen...
Egenskaber.png (Size: 451.63 KB / Downloads: 11)
Tilføj.png (Size: 136.95 KB / Downloads: 19)
Console spam.png (Size: 48.22 KB / Downloads: 8)
Jeg har tilføjet nogle addons og serveren har virket fint indtil nu....
Mine venner har kunnet finde serveren på serverlisten og joinet den og jeg har ikke engang Port Forwarded.
Jeg ved ikke om det gør nogen forskel men jeg har søgt på nætværk på min computer valgt egenskaber på min Router indstillinger og så har jeg tilføjet valgt ip adresse Ekstern og intern port altså 27015 valgt udp
Det har jeg gjort 4 gange samme ip men med port 27015 tcp (Eler noget i den retning) og port 27005 udp og en gang tcp...
Og nu efter at jeg har genstartet mit internet (altså Router) så er de væk og min server kan ikke findes på serverlisten....
Og server consolen begynder også at sige alt muligt som er vist i billedet...
Tak på forhånd for hjælpen...
Egenskaber.png (Size: 451.63 KB / Downloads: 11)
Tilføj.png (Size: 136.95 KB / Downloads: 19)
Console spam.png (Size: 48.22 KB / Downloads: 8)